En lille nattøjs historie :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

MyLove E

Tro den høre til her:-)
Elias skulle til at ha nattøj, men han er umulig lige for tiden. Han smider sig baglæns hele tiden og syntes det er skide sjovt. Men det syntes mor og far ikke og slet iikke far her til aften. Elias skriger og brokker sig meget. Da jeg høre far begynde og tælle til 10 troede jeg men nej 100:-):-):-):-):-) Far har ellers en lang tålmodighed :-)

Nå men Elias gider stadig ingenting. Hvad gør man så man tænder radio og mor og far danser til Tango kat:-):-):-)
Det var sjovt syntes Elias eller måske mere underligt han lå helt stille og kiggede:-)

Nå det var vores til nattøjs historie:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Saram

Haha hvor sødt !

Ku godt være vi skulle prøve den af næste gang min datter skal skiftes ! Dét gider hun bare slet ikke !

Anmeld

25. juni 2012

Rosengreen

Hihi! Fedt  Hvad man da ikke gør for de kære små  

Anmeld

25. juni 2012

MyLove E

Saram skriver:

Haha hvor sødt !

Ku godt være vi skulle prøve den af næste gang min datter skal skiftes ! Dét gider hun bare slet ikke !

Ja prøv det:-) Det kan også være godt til forældrene. Det bryder den trælse stemning:-):-)

Anmeld

25. juni 2012

B&J

hihihihhihihi det er lige det kærlige forælder gør stedet for at springe i luften de danser lige til katten danser tango

Anmeld

25. juni 2012

HeidiØ

Tauf skriver:

Tro den høre til her:-)
Elias skulle til at ha nattøj, men han er umulig lige for tiden. Han smider sig baglæns hele tiden og syntes det er skide sjovt. Men det syntes mor og far ikke og slet iikke far her til aften. Elias skriger og brokker sig meget. Da jeg høre far begynde og tælle til 10 troede jeg men nej 100:-):-):-):-):-) Far har ellers en lang tålmodighed :-)

Nå men Elias gider stadig ingenting. Hvad gør man så man tænder radio og mor og far danser til Tango kat:-):-):-)
Det var sjovt syntes Elias eller måske mere underligt han lå helt stille og kiggede:-)

Nå det var vores til nattøjs historie:-)

Haha, hvor godt. Film det næste gang

Anmeld

25. juni 2012

MyLove E

B&J skriver:

hihihihhihihi det er lige det kærlige forælder gør stedet for at springe i luften de danser lige til katten danser tango

Nåh Tak.. Det var rigtig hyggeligt:-) Og det hjælper jo ikke noget at blive hidsig ( selvom det selvfølgelig sker en gang imellem)

Anmeld

25. juni 2012

B&J

Tauf skriver:

Nåh Tak.. Det var rigtig hyggeligt:-) Og det hjælper jo ikke noget at blive hidsig ( selvom det selvfølgelig sker en gang imellem)

jaaa der sker men sådan er det syntes det var såååå fedt i begyndte at danse det ville jeg gerne ha set

Anmeld

25. juni 2012

MyLove E

B&J skriver:

Ikk

jaaa der sker men sådan er det syntes det var såååå fedt i begyndte at danse det ville jeg gerne ha set

Ikke et kønt syn:-) Men vi har lidt en regl om at man skal danse en lille dans et par gange om ugen.. Og INGEN af så kan danse:-)

Anmeld

25. juni 2012

B&J

Tauf skriver:

Ikke et kønt syn:-) Men vi har lidt en regl om at man skal danse en lille dans et par gange om ugen.. Og INGEN af så kan danse:-)

jamen så er det jo bare mere fantastisk og jeres barn elsker det og vil gerne være med til at danse når det bliver ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.