Underlige fornemmelser....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Idag har jeg haft en rigtig underlig dag! Ja - der er ikke sket noget særligt, men min krop har opført sig meget mærkeligt! Plukkeveerne har rullet ind over mig hele dagen - med alt fra 2-12 minutter imellem dem, og alt fra 10 sek - 2-3 minutters varighed? de har dog alle været uden smerte, de fleste har jeg faktisk næsten ikke mærket i underlivet, som jeg ellers plejer? derudover er baby lidt mere stille idag end hun plejer - måske fordi pladsen er trang? de følelser hun har givet, har været blide og rullende?

Nu sidder jeg og har lidt stik i højre side af underlivet og er øm i lænden..

Mon der er noget under opsejlning - eller kroppen bare gør klar?

Hvordan var jeres fødsel - sådan helt i starten? Inden veerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Steinbrenner

Frk P. skriver:

Idag har jeg haft en rigtig underlig dag! Ja - der er ikke sket noget særligt, men min krop har opført sig meget mærkeligt! Plukkeveerne har rullet ind over mig hele dagen - med alt fra 2-12 minutter imellem dem, og alt fra 10 sek - 2-3 minutters varighed? de har dog alle været uden smerte, de fleste har jeg faktisk næsten ikke mærket i underlivet, som jeg ellers plejer? derudover er baby lidt mere stille idag end hun plejer - måske fordi pladsen er trang? de følelser hun har givet, har været blide og rullende?

Nu sidder jeg og har lidt stik i højre side af underlivet og er øm i lænden..

Mon der er noget under opsejlning - eller kroppen bare gør klar?

Hvordan var jeres fødsel - sådan helt i starten? Inden veerne

Der kunne sagtens lyde som om at det er kroppen der er ved at gøre sig klar til fødslen, men hvis du er bekymret synes jeg da at du skal prøve at ringe til fødegangen, jeg har altid fået at vide " hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt"

Hvad mine fødsler angår har jeg begge gange haft hyppige plukveer op til fødslen, jeg er dog blevet sat igang begge gange så jeg har ikke så meget erfaring med selv at gå i fødsels

men alt held og lykke til dig og lille bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.