Nu er mig og min mand endelig på jagt efter en kombivogn, jeg havde kigget på Aston kombivogn over nettet i flere måneder, men pga dens bløde lift og dårlig madras, synes jeg ikke det rigtig er pengene værd hvis jeg alligevel skal ud og bruge 1000 mere for at få det ordnet, derfor har vi været på udflugt efter kombivogne og vi var på besøg hos BABYWALZ på Vesterbro, men synes fandme serviceringen var dårlig, vi stod og prøvede 2-3 kombivogne og faldt for den ene til en rimelig billig pris 2.800 kr vi var så meget tæt på at købe den, indtil vi bad kvinden om at vise os hvordan man får sæddet til klapvognen ned igen og der kom hun med en forfærdelig udbrødelse ved at sige " hvad i alverden har i lavet med den her vogn?" :-s
Jeg blev godt nok fornærmet af den måde hun nærmest råbte af os, og da det virkede som om hun bare ville have os ud derfra!
Hun sagde at de desværre ikk har flere og derfor måtte vi tag den som lå som udstilling, vi takkede nej og smuttede derfra, så var vi en tur i babysam men vi fandt ikke rigtig nogle medarbejder til at hjælpe os, så var vi forbi en anden baby butik og der fandt vi endelig en kombivogn på tilbud det er en BRIO kombivogn som er sat ned til 3500 fra 5000 kr.
Men desværre kunne damen ikke vise os hvordan den så ud når man pakker den sammen, så vo skal ihvertfald forbi imorgen for at se det, da vi har en lille lupo bil:-) men lad os komme til sagen, er der nogle har erfaring med brio kombivogne!? Eller nogle der har anbefalinger om en god kombivogn til max 4000 kr.
Anmeld