Sterilisation - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hej.

Jeg var ved lægen i dag for at tale om at blive steriliseret.
Jeg er næsten 30 år, har to børn og ønsker ikke flere, så både jeg og lægen synes, det er en god ide.

Er der nogen af jer, der også er blevet det, og som vil dele sin erfaringer/gode råd med mig?

Hun sendte brevet til sygehuset i dag, og så skal jeg vente på svar fra dem.

På forhånd tak
(der er mulighed for at svare anonymt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej søde er det virkelig det du vil ? Jeg er også snart 30 år Men det er da ingen alder  Når jeg kigger på min søn tænker jeg han kan da ikke være min sidste. Tænk hvis du møder kærligheden igen?

Anmeld

25. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Hej søde er det virkelig det du vil ? Jeg er også snart 30 år Men det er da ingen alder  Når jeg kigger på min søn tænker jeg han kan da ikke være min sidste. Tænk hvis du møder kærligheden igen?

Ja, det er helt sikkert det, jeg vil.

Jeg har to fantastiske børn, og jeg ønsker ikke flere.

Hvis jeg mod alle odds skulle møde kærligheden igen (man er vel blevet kold og kynisk ), så skulle han have egne børn.
Jeg er ekstremt fertil, så selv den bedste prævention, vil jeg frygte ikke ville være nok

Anmeld

25. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Aisha skriver:

Jeg vil lige tilføje, at da jeg havde fået den første, ville jeg også klart have flere børn - hun skulle ikke være den sidste, så jeg forstår godt, du gerne vil have en mere

Anmeld

25. juni 2012

TeamRocket

Jeg har et spørgsmål hvis det er ok. Hvad koster det? Vi bliver gravide bare af at kigge på hinanden trods præventention- jeg er kun 22 og manden 26 og vi venter nr 3, så vi overvejer kraftigt at få 'fixet' en af os. (vi kan jo ikke blive ved på den her måde, så har vi jo ti styks snart)

Anmeld

25. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
TeamRocket skriver:

Jeg har et spørgsmål hvis det er ok. Hvad koster det? Vi bliver gravide bare af at kigge på hinanden trods præventention- jeg er kun 22 og manden 26 og vi venter nr 3, så vi overvejer kraftigt at få 'fixet' en af os. (vi kan jo ikke blive ved på den her måde, så har vi jo ti styks snart)

Jeg er ret sikker på, at det er gratis, men jeg spurgte ikke, da det ikke er prisen, der skal afgøre, om det skal gøres. I længden ville det alligevel være dyrere med et barn til

Jeg kan godt se, I også tilhører gruppen ekstremt fertile.
Det er meget nemmere for manden at lade sig sterilisere, end det er for kvinder.
Det er en operation under fuld narkose for os, mens det for manden "blot" er lokalbedøvning (så vidt jeg er orienteret)

Og nej 10 børn inden I er 30 er jo heller ikke sjovt

Anmeld

25. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
TeamRocket skriver:

Jeg er ret sikker på, at det er gratis, men jeg spurgte ikke, da det ikke er prisen, der skal afgøre, om det skal gøres. I længden ville det alligevel være dyrere med et barn til

Jeg kan godt se, I også tilhører gruppen ekstremt fertile.
Det er meget nemmere for manden at lade sig sterilisere, end det er for kvinder.
Det er en operation under fuld narkose for os, mens det for manden "blot" er lokalbedøvning (så vidt jeg er orienteret)

Og nej 10 børn inden I er 30 er jo heller ikke sjovt

Anmeld

25. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PT skriver:

Jeg vil lige tilføje, at da jeg havde fået den første, ville jeg også klart have flere børn - hun skulle ikke være den sidste, så jeg forstår godt, du gerne vil have en mere

Jeg har også 2. En pige på 8 en søn på 20 måneder. Jeg vil ha 10men min mand nægter hehe. Jeg elsker babyer  Held og lykke. Ønsker dig alt den bedste. 

Anmeld

25. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Aisha skriver:

Jeg har også 2. En pige på 8 en søn på 20 måneder. Jeg vil ha 10men min mand nægter hehe. Jeg elsker babyer  Held og lykke. Ønsker dig alt den bedste. 

Beklager at jeg havde misset, du har to børn.

10 børn er nu ret mange - kan godt forstå manden stejler

Og tusinde tak

Anmeld

25. juni 2012

LinLin

Det er gratis :-) min nabo er lige blevet det. Hun havde ondt i hellere kroppen i dagene efter; noget med at de havde puttet/ sprøjtet luft ind... ?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.