vil være mor igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg planlægger mit andet barn og min cyklus er bare ikke hvad den har været - så girls? derimod, er Æl-test også alt for dyre når ikke jeg aner hvornår min mens er inde eller ude!  hvornår kan man så vide om den er i hus? så har jeg jo hverken dato eller noget at forholde mig til. Og det ret dyrt med teste hvis man køber dem hist og haps... så hvad ville i gøre i mit sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

MorTilVictoria

Anonym skriver:

jeg planlægger mit andet barn og min cyklus er bare ikke hvad den har været - så girls? derimod, er Æl-test også alt for dyre når ikke jeg aner hvornår min mens er inde eller ude!  hvornår kan man så vide om den er i hus? så har jeg jo hverken dato eller noget at forholde mig til. Og det ret dyrt med teste hvis man køber dem hist og haps... så hvad ville i gøre i mit sted?

Derer nogle steder du kan købe ÆL- TEST meget billigt . 

- ellers så invister i en clearblue ferselitets hjælper .. 

den er også go men koster 1200kr fra ny.

- Jeg bruger æl test selv. 

og begynder og teste ca 10 dage efter mens start! ..

og bruger omkring 10 stk om måneden . 

Anmeld

26. juni 2012

tithi

Anonym skriver:

hvis du betaler fragt har jeg nogle ægløsningsteste du kan få?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.