Mødregruppe møde nr 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

CaWi

Hej i skønne piger

Sad lige her til formiddag, og tænkte om det ikke snart var tid til ar vi prøvede at se, om det var muligt at kunne samles, til en lille hyggestund, nu hvor alle hat født.
Det er måske også nemmere at finde en dag, nu hvor vi er på barsel, og sommeren (forhåbentlig) snart viser sig fra sin bedste side

Jeg lægger gerne bolig til (bor i Slagelse) men er heller ikke bleg for at køre til Jylland. Der vil jeg så kunne have en ekstra + baby med jo.

Hvad siger i andre??

Camilla & Villads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Koen.

CAWI skriver:

Hej i skønne piger

Sad lige her til formiddag, og tænkte om det ikke snart var tid til ar vi prøvede at se, om det var muligt at kunne samles, til en lille hyggestund, nu hvor alle hat født.
Det er måske også nemmere at finde en dag, nu hvor vi er på barsel, og sommeren (forhåbentlig) snart viser sig fra sin bedste side

Jeg lægger gerne bolig til (bor i Slagelse) men er heller ikke bleg for at køre til Jylland. Der vil jeg så kunne have en ekstra + baby med jo.

Hvad siger i andre??

Camilla & Villads

Altså hvis det bliver i slagelse så stemmer jeg for det bliver en dag i uge 29 for der er jeg på sjælland

Anmeld

25. juni 2012

Guldimaven

Jeg gad godt! Men slagelse er alt for langt væk! Bor lige omkring aalborg nemlig!

Anmeld

26. juni 2012

Monis

Jeg er også fra Aalborg, så Slagelse bliver også alt for langt væk for mig. Desværre...

Anmeld

26. juni 2012

CaWi

Kører gerne til Jylland, hvis en anden vil holde det

Anmeld

26. juni 2012

baby84

ville også gerne være med hvis det var i jylland. er også fra aalborg

Anmeld

27. juni 2012

Koen.

Altså jeg ligger os gerne hus til, bor i Esbjerg så det er da sådan midt imellem slagelse og Aalborg

Anmeld

28. juni 2012

CaWi

Det er der ikke så stor tilslutning til??

Anmeld

29. juni 2012

grøn · ært

Jeg vil super gerne møde jer - jeg er nok bare meget nervøs for transporten. Jeg tager ikke til sjælland. Og da vi ingen bil har, skal jeg med tog/bus - og det har jeg bare ikke lige prøvet med den lille fyr endnu... Og det gør mig nok lidt nervøs. Så skal det lige prøves sammen med Michael først i hvert fald..

Hvis det bliver holdt i Jylland, nær Horsens/Vejle eller nær Silkeborg, så vil jeg suuper gerne ses med jer!!

Anmeld

29. juni 2012

MariaJ

Jeg er  i Danmark (i nærheden af Esbjerg) fra 19.-30. juli og igen fra 4.-10. august. Jeg vil rigtig gerne mødes med jer, men vil ikke rejse så langt, da jeg i forvejen skal rakke rigtig meget rundt med to børn i fly og tog i den periode. Men kommer gerne til et sted i Jylland, der kan nåes med tog i løbet af 1-2 timer. Jeg kan desværre ikke selv lægge hus til noget, da vi er på besøg hos mine forældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.