3 autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

birthee

Lenats31 skriver:

Nu har du jo så to fremadvendte, men det gør ingen forskel. Om de to yderste stå den ene eller den anden vej kan være ligemeget. 

Den i midten er Maxi Cosi Mobi. Du lægger under alle omstændigheder ud med en babystol. Efter den er bla denne stol en mulighed i denne her bil.

Hvilken bil har I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Hvilken bil har I?

Vil jeg også gerne vide? Og vil gerne høre om en af de autostole er 9-18 kg? 

Kan man få en autostol som kan bruges fra nyfødt til 18 kg som er bagudvendt?  

Anmeld

2. juli 2012

LinLin

Vi har en audi a8 hvor der helt sikkert kan være 3 Autostole. Det er straks være med min Suzuki Anti - det er mission umulig ;-) (der er faktisk kun to pladser bagi...)

Anmeld

2. juli 2012

LinLin

Værre.... Ikke være ;-)

Anmeld

3. juli 2012

dpb

anonym skriver:

Vil jeg også gerne vide? Og vil gerne høre om en af de autostole er 9-18 kg? 

Kan man få en autostol som kan bruges fra nyfødt til 18 kg som er bagudvendt?  

Det omkring bil skrev hun længere oppe Qnuz

Lenats31 skriver:

Peugeot 307SW her. Og der kan være tre autostole på bagsædet i modsætning til hvad de fleste tror. det har været afprøvet i praksis adskellige gange..Adgangen til bæltespændet, når den store skal spændes fast er en smule besværet - men ikke meget. "Hemmeligheden" er at mindst en af stolene er bagudvendt (bør så stå i midten) og der er der flere gode bud på stole med baser som er smalle nok og som har afstand til ryglænet. En mulig og væsenligt billigere løsning istedet for at skulle bruge tusinder af kroner på en ny/anden bil.

Lena

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

dpb skriver:

Okay tak 

Anmeld

3. juli 2012

hekran

Anonym skriver:

Der må være andre end os der skal have plads til 3 autostole i bilen?

Vi skal have 3 autostole i disse størrelser

0-13 kg, 9-18 kg og 9-36 kg.

Så jeg vil gerne høre hvilken bil i har og hvilken autostole i har?

Hvis i har et billede vil jeg meget gerne se det

Jeg tror ikke der er nogen bil der slår en Citroen C4 Grand Picasso. Vores unger er 1, 2 og 4 og sider allesammen på bagsædet med god plads til at klikke selen i. Derudover kan vi have TO (I repeat... TO!) barnevogne i baggagerummet, hvis vi rykker deres sæder helt frem. Det kan man jo nemt, hvis de ikke er så gamle og derfor ikke har så meget brug for benplads.

Vi har havt vores i halvandet år og er bare så glade for den. Og hvis familien skal øges på et tidspunkt, så er der to sæder i baggagerummet, som bare skal rykkes op. Så er de klar til brug og hvis man kun bruger det ene, så er der stadig plads til en barnevogn.

Elsker min bil!

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Jeg tror ikke der er nogen bil der slår en Citroen C4 Grand Picasso. Vores unger er 1, 2 og 4 og sider allesammen på bagsædet med god plads til at klikke selen i. Derudover kan vi have TO (I repeat... TO!) barnevogne i baggagerummet, hvis vi rykker deres sæder helt frem. Det kan man jo nemt, hvis de ikke er så gamle og derfor ikke har så meget brug for benplads.

Vi har havt vores i halvandet år og er bare så glade for den. Og hvis familien skal øges på et tidspunkt, så er der to sæder i baggagerummet, som bare skal rykkes op. Så er de klar til brug og hvis man kun bruger det ene, så er der stadig plads til en barnevogn.

Elsker min bil!

Okay 

Hvilken autostole har i og hvilken autostol brugte i da den mindste var helt lille?

Anmeld

3. juli 2012

Lenats31

birthee skriver:

Hvilken bil har I?

Vi har en Peugeot 307SW - den har 2½ sæde bagi.

Anmeld

3. juli 2012

birthee

Lenats31 skriver:

Vi har en Peugeot 307SW - den har 2½ sæde bagi.

Så burde vores bil også kunne rumme 3 engang - det er en opel astra st.car, også med 2½ sæde... den skal rumme storebror på 5, lillesøster på pt. 15 mdr (lidt tid til de 18 kg), og så en babyautostol om et par år... så det burde nok kunne lade sig gøre... så er det bare autostolene i bilen og ud i babysam el. lign. og høre hvad de kan byde ind med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.