31+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Lige i måsen 

Ja, jeg er desværre begyndt at få nogle små strækmærker på siden og på mine inderlår, håber simpelthen ikke at det bliver værre. Men heldigvis er der ingen på maven  

Gode steder, når det nu skal være  

Her er der heldigvis ingen endnu, men ved jo at de kan komme så sent som til fødslen, så jeg ser mig på ingen måde sikker..  

Så et billede på fb i morges, gad vide om jeg kan gemme og indsætte.. Det var faktisk et godt billede og fed tekst .. øv kan ikke finde det.. nå, men det er noget med at kvinde med strækmærker er en tiger der har kæmpet for sine striber  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Tanjadamgaard

Gode steder, når det nu skal være  

Her er der heldigvis ingen endnu, men ved jo at de kan komme så sent som til fødslen, så jeg ser mig på ingen måde sikker..  

Så et billede på fb i morges, gad vide om jeg kan gemme og indsætte.. Det var faktisk et godt billede og fed tekst .. øv kan ikke finde det.. nå, men det er noget med at kvinde med strækmærker er en tiger der har kæmpet for sine striber  

Ja, bare at de bliver utydelige når jeg har tabt mig igen  Ih, hvor er du heldig, at der ikke er dukket nogle op hos dig. Jeg krydser fingre for at der ingen kommer  

Tror at du mener det her billede  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Ja, bare at de bliver utydelige når jeg har tabt mig igen  Ih, hvor er du heldig, at der ikke er dukket nogle op hos dig. Jeg krydser fingre for at der ingen kommer  

Tror at du mener det her billede  

Præcis det der syntes det er en god måde at anskue det på. Hverdagens helte, det er vi og man er sgu sej når man har gennemgået graviditet og fødsel. Min mand er god på ufattelig mange punkter, men havde han de gener som jo er helt normalt, så tror jeg ærlig han havde været virkelig pivet.. Hehe.. De sku prøve det de mænd. Var til nonfirmation i lørdags og en af mændende syntes at han var sjov da han ku se jeg havde ondt og slyngede kommentaren.. " jaa nu er det jo ingen sygdom at være gravid" smilte bare og gav ham ret. Sagde dog at nej det er det bestemt ikke, men det er nu alligevel ikke hele tiden lige sjovt.

Anmeld

26. juni 2012

Kay

ej et fedt billed og hvor ser du godt ud

Anmeld

26. juni 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Årh, hvor er du sød - men halli, hallo du ser da selv ligeså flot ud  Bare jeg ser ud som dig, når jeg bliver 2. gangs  

Jamen tak da  Synes bare selv jeg ligner en elefant!  Tilgengæld synes jeg alle andre gravide maver er så fantastiske! 

Fedt billede med strækmærkerne!  Var vildt træt af mine, som jeg først fik en uge før termin  , men de blev utydlige med tiden. Her anden gang, 2 1/2 år efter, kan de da ses men slet ikke i samme grad som sidst 

Anmeld

26. juni 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Præcis det der syntes det er en god måde at anskue det på. Hverdagens helte, det er vi og man er sgu sej når man har gennemgået graviditet og fødsel. Min mand er god på ufattelig mange punkter, men havde han de gener som jo er helt normalt, så tror jeg ærlig han havde været virkelig pivet.. Hehe.. De sku prøve det de mænd. Var til nonfirmation i lørdags og en af mændende syntes at han var sjov da han ku se jeg havde ondt og slyngede kommentaren.. " jaa nu er det jo ingen sygdom at være gravid" smilte bare og gav ham ret. Sagde dog at nej det er det bestemt ikke, men det er nu alligevel ikke hele tiden lige sjovt.

Ej, sikke en "mand" det siges jo at hvis mænd, bliver påført den samme smerter som en kvinde gennemgår ved en fødsel ville de dø af smerte.  

Men jeg har også nævnt overfor manden herhjemme, at det ville være skønt hvis han kunne overtage graviditeten og fødsel herfra. 

Anmeld

26. juni 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

ej et fedt billed og hvor ser du godt ud

Tak søde 

Anmeld

26. juni 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

Jamen tak da  Synes bare selv jeg ligner en elefant!  Tilgengæld synes jeg alle andre gravide maver er så fantastiske! 

Fedt billede med strækmærkerne!  Var vildt træt af mine, som jeg først fik en uge før termin  , men de blev utydlige med tiden. Her anden gang, 2 1/2 år efter, kan de da ses men slet ikke i samme grad som sidst 

Ej det gør du da overhovedet ikke  jeg syntes du er super flot gravid  !

Ja, jeg håber også mine bliver utydelige med tiden  Ellers må jeg få en omgang laser og håbe på det virker 

Anmeld

26. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Ej, sikke en "mand" det siges jo at hvis mænd, bliver påført den samme smerter som en kvinde gennemgår ved en fødsel ville de dø af smerte.  

Men jeg har også nævnt overfor manden herhjemme, at det ville være skønt hvis han kunne overtage graviditeten og fødsel herfra. 

Hehe true that. Tror mænd generelt er bedre til at håndtere korte smerter og kvinder generelt er bedre til at holde ud. Men det giver jo også god mening tænker jeg. Min mand er så måske ikke lige den mest smertestærke jeg kender haha.. Men det nu heller ikke så vigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.