Hvorfor nu det??? hjææææælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Happiness

Lukas har længe sovet fint om natten.

Blevet lagt kl. 20.00, og vågnet ved 7-8 tiden. 

Han falder stadig i søvn af sig selv der ved 20.00 tiden. MEN nu vågner han bare ved 21-22 tiden og skriger og kan slet ikke finde ro. Vi har prøvet at sidde derinde, og der falder han også til ro, men falder ikke i søvn igen! Og hver gang vi rejser os for at gå ud, starter det forfra! 

Igår havde jeg aftenvagt til 23, og der havde kæresten kæmpet i 2 timer med at få ham til at sove igen. Jeg tog så over, og først kl. 1.00 faldt han i søvn. Det var så i vores seng helt møvet op omkring mig. Fik så lagt ham over i sin egen seng ved 1.30 tiden,  da jeg var sikker på han var "langt nok væk". Han vågnede så kl 5.30 og ville absolut ikke sove mere! 

Det er jo SLET ikke nok søvn, og ofte vågner han også 4-5 gange og skal have sutten. (han har 6 sutter omkring sig, og har før selv kunne finde dem, men åbentbart ikke mere...). Og han vågner hver dag mellem 4-6 og vil bare ikke sove mere!

Ved slet ikke hvad vi skal stille op... Vi har meget mørke render under øjnene! Det har stået på i 2 uger nu! 

Så HJÆLP...! Har I "guldkornene" om hvordan vi lige griber det her an??

Bonus info:

Lukas er 11 måneder

Han får ikke længere natflaske, dog en god portion grød lige inden putningen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Tropez

Happiness skriver:

Lukas har længe sovet fint om natten.

Blevet lagt kl. 20.00, og vågnet ved 7-8 tiden. 

Han falder stadig i søvn af sig selv der ved 20.00 tiden. MEN nu vågner han bare ved 21-22 tiden og skriger og kan slet ikke finde ro. Vi har prøvet at sidde derinde, og der falder han også til ro, men falder ikke i søvn igen! Og hver gang vi rejser os for at gå ud, starter det forfra! 

Igår havde jeg aftenvagt til 23, og der havde kæresten kæmpet i 2 timer med at få ham til at sove igen. Jeg tog så over, og først kl. 1.00 faldt han i søvn. Det var så i vores seng helt møvet op omkring mig. Fik så lagt ham over i sin egen seng ved 1.30 tiden,  da jeg var sikker på han var "langt nok væk". Han vågnede så kl 5.30 og ville absolut ikke sove mere! 

Det er jo SLET ikke nok søvn, og ofte vågner han også 4-5 gange og skal have sutten. (han har 6 sutter omkring sig, og har før selv kunne finde dem, men åbentbart ikke mere...). Og han vågner hver dag mellem 4-6 og vil bare ikke sove mere!

Ved slet ikke hvad vi skal stille op... Vi har meget mørke render under øjnene! Det har stået på i 2 uger nu! 

Så HJÆLP...! Har I "guldkornene" om hvordan vi lige griber det her an??

Bonus info:

Lukas er 11 måneder

Han får ikke længere natflaske, dog en god portion grød lige inden putningen... 

Det som hjalp Sarah, var lidt mælk, og at vi har musik tændt hele natten, og for alt i verden mørkt rum

Anmeld

25. juni 2012

Happiness

Vi tilbyder vand nu. Men kan da være vi skulle prøve med lidt sødmælk.

Der er mørklægningsgardiner, så rummet er helt mørkt. Musikken er udelukket da han så beynder at lege i sengen

Tak for råd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.