29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Vinker

Så får I lige de nyeste billeder af maven fra idag hvor jeg er 29+0 med lillebror

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Mutti2B

Sikke en fin mavse . Den sidder dælme flot

Anmeld

25. juni 2012

babymus77

Ihh hvor fint:-) Pyhh så klemmer det snart alle steder :-) gør det ved mig efterhånden:-)

Anmeld

26. juni 2012

Vinker

Mutti2B skriver:

Sikke en fin mavse . Den sidder dælme flot

åh tak ska du ha - dejligt at høre  selvom der vidst gemmer sig lidt ekstra vægt hist og her alligevel, men sådan er det jo

Anmeld

26. juni 2012

Vinker

babymus77 skriver:

Ihh hvor fint:-) Pyhh så klemmer det snart alle steder :-) gør det ved mig efterhånden:-)

Tak ska du ha ja jeg synes det begynder at trykke godt mod ribbenene, av av. og det blir kun værre jo større han blir. Håber han blir en lille bebs ligesom storebror for kan slet ikke forestille mig hvordan det skulle være med en kæmpe baby i maven hihi

Anmeld

26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig fin mave!! Vh stine

Anmeld

26. juni 2012

LilleChelle

Hvor er det en fin mave

Anmeld

26. juni 2012

babymus77

Vinker skriver:

Tak ska du ha ja jeg synes det begynder at trykke godt mod ribbenene, av av. og det blir kun værre jo større han blir. Håber han blir en lille bebs ligesom storebror for kan slet ikke forestille mig hvordan det skulle være med en kæmpe baby i maven hihi

Jeg synes heldigvis ikke mine ribben er udsat... Men lænd, mave, downthere, fødder, hænder hehe det begynder at melde sig....!!!!:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.