Lækker madpakke til manden hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.648 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Hejsa . Jeg synes jeg laver ret kedelige madpakker til manden.

Har i råd til en nem og lækker madpakke til manden ? Evt. Sandwiche,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hejsa . Jeg synes jeg laver ret kedelige madpakker til manden.

Har i råd til en nem og lækker madpakke til manden ? Evt. Sandwiche,

En stor sandwich med massere af salat og kylling/bacon, en ostehaps, en lille pose peanuts, en bolle med makralsalat. 

Anmeld

25. juni 2012

Isabella_mor

En stor sandwich med massere af salat og kylling/bacon, en ostehaps, en lille pose peanuts, en bolle med makralsalat. 

ostehaps til en grandvoksen mand  i love it det skal min kæreste have hvis han skal have madpakke.. og et kinderæg

Til TS

en lækker madpakke i mit univers..

et par gode grøvboller eller rugbrødsboller.. 

lidt miraclewip.. 

noget salat. 

evt roastbeef eller kyllingefilet (og bacon, det skal der jo være), eller frikadelle eller hvad i nu har af spændende kødpålæg.. 

evt kylling pesto?

nogle lækre tomater. nogle skiver agurk. 

noget dressing. her foretrækker jeg at komme sennep i. (en mild sennep, ikke dijon. det er simpelthen for stærkt efter min smag, men det er jo alt efter hvad man er til) og så måske en eller to skiver ost af en art... 

du kan også bruge måske tunsalat, rejesalat, kyllingesalat, eller skinkesalat og så nogle friske skiver peberfrugt..

og så nogle gulderøds snacks  

nu har jeg lyst til sandwich... MÅÅÅÅMS

jeg laver selv sådan nogle her   (lige denne her mangler salat, men jeg havde ikke lige noget den dag.. )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2012

Masig

Her SKAL det være rugbrød, da han ellers ikke bliver mæt og har energi til hele dagen....

Nu smøre jeg sjældnet hans madpakke, men når jeg er sød og gør det, så bliver det sådan noget smørrebrødsagtigt, sådan lidt højbelagt, med masser af pynt, som fx agurk, tomat og karse... Selve pålægget behøver egentlig ikke være så fancy, bare det ser godt ud, så bliver madpakken automatisk mere lækker og indbydende, så mit råd er at prøve med lidt god pynt, det er et hit her 

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

Isabella_mor skriver:

ostehaps til en grandvoksen mand  i love it det skal min kæreste have hvis han skal have madpakke.. og et kinderæg

Til TS

lidt miraclewip.. 

noget salat. 

evt roastbeef eller kyllingefilet (og bacon, det skal der jo være), eller frikadelle eller hvad i nu har af spændende kødpålæg.. 

evt kylling pesto?

noget dressing. her foretrækker jeg at komme sennep i. (en mild sennep, ikke dijon. det er simpelthen for stærkt efter min smag, men det er jo alt efter hvad man er til) og så måske en eller to skiver ost af en art... 

du kan også bruge måske tunsalat, rejesalat, kyllingesalat, eller skinkesalat og så nogle friske skiver peberfrugt..

jeg laver selv sådan nogle her   (lige denne her mangler salat, men jeg havde ikke lige noget den dag.. )

Det fik også mig til at trække på smilebåndet, - altså den med ostehaps og makrelsalat. Cute.

Og så nåede jeg til dit billede med juicebrikken, og så måtte jeg altså le højt (ved godt billedet ik nødvendigvis er taget af din mands frokost med anyways hehehe)

Anmeld

25. juni 2012

Isabella_mor

Frk. Himmelblå skriver:

Det fik også mig til at trække på smilebåndet, - altså den med ostehaps og makrelsalat. Cute.

Og så nåede jeg til dit billede med juicebrikken, og så måtte jeg altså le højt (ved godt billedet ik nødvendigvis er taget af din mands frokost med anyways hehehe)

ej det var min egen frokost...

hehe ja det var lige en "rest" af en udflugt vi havde. som så stod i køleren og var dejlig kold. så skal den jo bare ned

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

Isabella_mor skriver:

ej det var min egen frokost...

hehe ja det var lige en "rest" af en udflugt vi havde. som så stod i køleren og var dejlig kold. så skal den jo bare ned

I know, - det var bare sjawt 

Anmeld

25. juni 2012

Mor til Mike

Isabella_mor skriver:

Til TS

lidt miraclewip.. 

noget salat. 

evt kylling pesto?

Hehe, her får min kæreste ostehapser med.. og Kinder mælkesnitte hvis han har fortjent det . Han elsker de der hyggemadpakker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.