Mit første lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Nå ja, nu har jeg så været ved lægen og fået ordnet alt det tekniske, men jeg er forvirret.

Baby.dk's beregner siger at jeg er 9+4 med termin 24 Januar 2013, men min læge har regnet ud til at jeg er 9+2 med termin den 25 Januar 2012. 

Hvorfor er der forskel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

2babygirls

Babymamma skriver:

Nå ja, nu har jeg så været ved lægen og fået ordnet alt det tekniske, men jeg er forvirret.

Baby.dk's beregner siger at jeg er 9+4 med termin 24 Januar 2013, men min læge har regnet ud til at jeg er 9+2 med termin den 25 Januar 2012. 

Hvorfor er der forskel? 

Den har også regnet min forkert ud. Jeg havde mens en mandag og har derfor også termin en mandag, men baby.dk siger søndag

Anmeld

25. juni 2012

Line8700

Jeg havde også regnet mig selv frem til den 17. dec., men da jeg kom ned til lægen lå den lige imellem den 17. og 18. så lægen tog den 18.

Men da jeg så var til NF satte hun mig til den 17. dec. Så det kan nå og ændre sig lidt endnu

Anmeld

25. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Tina&Martin skriver:

Den har også regnet min forkert ud. Jeg havde mens en mandag og har derfor også termin en mandag, men baby.dk siger søndag

Er det Baby.dk der regner forkert så? 

Anmeld

25. juni 2012

2babygirls

Babymamma skriver:

Er det Baby.dk der regner forkert så? 

Ja det er det.

Anmeld

25. juni 2012

Flowers

Babymamma skriver:

Hvorfor er der forskel? 

du skal huske om nogen af dem der laver beregningen tager hensyn til længden af din cyklus... nogle beregnere tager det som et selvfølge at den er på 28 dage, men min er fx 29..

Anmeld

25. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Flowers skriver:

du skal huske om nogen af dem der laver beregningen tager hensyn til længden af din cyklus... nogle beregnere tager det som et selvfølge at den er på 28 dage, men min er fx 29..

Begge beregninger er lavet på 28, de er lavet på samme første mens dag osv. Det er derfor jeg ikke forstår det

Anmeld

25. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Tina&Martin skriver:

Ja det er det.

Ih altså...

Anmeld

25. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Tina&Martin skriver:

Ja det er det.

Ih altså...

Anmeld

25. juni 2012

simone_jacobsen

Babymamma skriver:

Hvorfor er der forskel? 

Lad vær at tænke så meget over det nu, når du er til scanning får du et mere præcist svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.