Stadig intet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

LotusCPH

Musling2 skriver:

Ej forstår godt du er utålmodig har termin om 2 dage med nr 2, og jeg kan næsten ik vente, var ved jm idag, hvor hun lavede en hindeløsning, men ved ik om det kommer til at virke. Det får vi jo at se. Har du fået tilbudt sådan en? 

Sender også lige ve støv i din retning

Næ har ik fået sådan en hindeløsning tilbudt - det eneste vi fik afvide i torsdags var at livmoderhalden var der 1-1,5 cm tilbage af - og det var det. Går her og siver vand, men har også fået svamp - slimproppen gik for godt tre uger siden - så der må snart ske lidt altså

Men ja sys også de giver jer andre hindeløsninger ved termin . hvorfor så ikke os ? Men altså der er jo forskel åbenbart

Ville også gerne ha haft hindeløsning .. tror JM snakkede lidt om det var bedst naturligt og alt det der. ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

SÅ må han godt snart komme ud den lille fis. Han rumsterer og gør ved, men vi kan først blive sat igang 30. Juni - og så lang tid gider vi altså ik vente. og så bliver han også et julibarn og så ska vi jo ik på juniankomstlisten . og det gider vi da heller ikk  

Så nu må han godt komme ud. Har sevet vand de sidste par uger, men fik også bekræftet hos JM at det nok også var væske, da jeg også nu her har fået svamp. Dog uden gener - så har bare fået en kur. Men ak ak - 
Det var i torsdags og der sagde jm også at livmoderhalsen var afkortet og manglede kun 1-1,5 cm - så går her og håber der er sket lidt på disse dage, men at gå her i uvidenhed om man er bnet sig osv. det er sku ulideligt. 

FÅr har godt nok ondt om aftenen og natten. Skifter bind/natbind to gange dagligt nu. Og giiider så ligger det også i baghovedet jeg ik gider føde helt til 30 juni? når terminen var 19. juni - 

Plus mere er han gået fra at være tvilling til krebs hehe

Men ej vil bare ud med det- syntes I alle sidder mes jeres bebser for tiden og det vil vi også bare snart - også nu hvor det er børnefri denne uge. Ihh -

Hvis du ikke har født endnu, så ud og gå tur med dig..
Jeg blev sendt på gåtur en time på sygehuset, og gik fra at være 3 til 6 cm åben på den time.
På trods af de gerne siger 1 cm pr time...

Så ud og gå, og så sender jeg lige et ladfuld vestøv til dig så du kan komme på vores ankomstliste

Anmeld

27. juni 2012

LotusCPH

Hvis du ikke har født endnu, så ud og gå tur med dig..
Jeg blev sendt på gåtur en time på sygehuset, og gik fra at være 3 til 6 cm åben på den time.
På trods af de gerne siger 1 cm pr time...

Så ud og gå, og så sender jeg lige et ladfuld vestøv til dig så du kan komme på vores ankomstliste

Yes har handlet ind og gjort hytten klar. Vi har børnene igen fra mandag så hvis jeg bliver sat  igang lørdag, så har vi styr på hytten �� har snakket med fg imorges og de henviste til egen læge. Har uregelmæssige veer tiltagende. Livmoderhalsen er væk, det svafreder var i torsdags er også væk, men har så reddet mig blærebetændelse. Typisk her i slutfasen�� . Får svar fra andre test af urIben imorgen, og så må vi se ��. Bare der sker noget snart med slimproppen og livmoderhalsen væk er der jo bare at vente. Hovedet står da fast det er altid noget men hold da op maven blev Extra hård i nat �� gåturen kommer når jeg åbner mig, nu samles der bare kræfter ��. Men altså føder jeg 1.juli sniger jeg mig på listenalligevel tror knægten har planlagt at komme til Tour de france så han ka se med far og søskende og høre farfar kommentere på eurosport

Anmeld

27. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Yes har handlet ind og gjort hytten klar. Vi har børnene igen fra mandag så hvis jeg bliver sat  igang lørdag, så har vi styr på hytten �� har snakket med fg imorges og de henviste til egen læge. Har uregelmæssige veer tiltagende. Livmoderhalsen er væk, det svafreder var i torsdags er også væk, men har så reddet mig blærebetændelse. Typisk her i slutfasen�� . Får svar fra andre test af urIben imorgen, og så må vi se ��. Bare der sker noget snart med slimproppen og livmoderhalsen væk er der jo bare at vente. Hovedet står da fast det er altid noget men hold da op maven blev Extra hård i nat �� gåturen kommer når jeg åbner mig, nu samles der bare kræfter ��. Men altså føder jeg 1.juli sniger jeg mig på listenalligevel tror knægten har planlagt at komme til Tour de france så han ka se med far og søskende og høre farfar kommentere på eurosport

Ihhh hvor spændende.. Jeg tror du føder i "vores" måned

Anmeld

27. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ihhh hvor spændende.. Jeg tror du føder i "vores" måned

Ja håber også det bliver i vores måned - men det er jo lige om JA nu :0)

Anmeld

28. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja håber også det bliver i vores måned - men det er jo lige om JA nu :0)

Hepper på dig

Anmeld

28. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Hepper på dig

Dét hep ku mærkes i nat - har været vågen stort set hele tiden med 10min mellemrum - edder ork satme forstyrrende -

41+3 idag Men har heldigvis veer nu regelmæssige med 6 min imellem og lidt blødning- så håber da der sker lidt idag, gerne inden weekenden 

Men er lidt i tvivl om min tidstagning - for faldt i søvn en masse gange undervejs - det er goså lige med at NÅ at tage tiden når veerne begynder at bide til - og svært at finde ud af hvornår de holder helt op- det sys jeg egentlig ik helt de gør?

Men ser lgie dagen idag an - er da stået op - Gider ik ligge der og fede den - er sulten *G*

Anmeld

28. juni 2012

LotusCPH

Så er der 4 min og 10-20 sek mellem hver ve. Er godt nok glad for den app der hedder babybump contractions Gør mig meget klogere på de intervaler og alt det - havde ik ku finde hoved eller hale i det med tiden hvis vi ik havde den. 

har snart klargjort den sidste tøjvask og med en mand der allerede er på vej afsted på sygehuset, ja så ringer jeg ik på FG før den sidste vask er færdig og ophængt Køkkenet er klaret og extratasken er pakket. + mine YNGLINGS romkugler øverst :0)

Håber det sker idag - Bløder dog en del og går stadig med natbind på - vandet siver stadig som de sidste tre uger. Så det med at vandet går før veerne træder til er ik ehelt tilfældet. 

Anmeld

28. juni 2012

Jibbe

LotusCPH skriver:

Så er der 4 min og 10-20 sek mellem hver ve. Er godt nok glad for den app der hedder babybump contractions Gør mig meget klogere på de intervaler og alt det - havde ik ku finde hoved eller hale i det med tiden hvis vi ik havde den. 

har snart klargjort den sidste tøjvask og med en mand der allerede er på vej afsted på sygehuset, ja så ringer jeg ik på FG før den sidste vask er færdig og ophængt Køkkenet er klaret og extratasken er pakket. + mine YNGLINGS romkugler øverst :0)

Håber det sker idag - Bløder dog en del og går stadig med natbind på - vandet siver stadig som de sidste tre uger. Så det med at vandet går før veerne træder til er ik ehelt tilfældet. 

God fødsel! Hepper på dig

Anmeld

28. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Dét hep ku mærkes i nat - har været vågen stort set hele tiden med 10min mellemrum - edder ork satme forstyrrende -

41+3 idag Men har heldigvis veer nu regelmæssige med 6 min imellem og lidt blødning- så håber da der sker lidt idag, gerne inden weekenden 

Men er lidt i tvivl om min tidstagning - for faldt i søvn en masse gange undervejs - det er goså lige med at NÅ at tage tiden når veerne begynder at bide til - og svært at finde ud af hvornår de holder helt op- det sys jeg egentlig ik helt de gør?

Men ser lgie dagen idag an - er da stået op - Gider ik ligge der og fede den - er sulten *G*

Jubiiii.....
Rigtig god fødsel herfra
Glæder mig til en update med en lille ny junibebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.