LotusCPH skriver:
SÅ må han godt snart komme ud den lille fis. Han rumsterer og gør ved, men vi kan først blive sat igang 30. Juni - og så lang tid gider vi altså ik vente. og så bliver han også et julibarn og så ska vi jo ik på juniankomstlisten . og det gider vi da heller ikk
Så nu må han godt komme ud. Har sevet vand de sidste par uger, men fik også bekræftet hos JM at det nok også var væske, da jeg også nu her har fået svamp. Dog uden gener - så har bare fået en kur. Men ak ak -
Det var i torsdags og der sagde jm også at livmoderhalsen var afkortet og manglede kun 1-1,5 cm - så går her og håber der er sket lidt på disse dage, men at gå her i uvidenhed om man er bnet sig osv. det er sku ulideligt.
FÅr har godt nok ondt om aftenen og natten. Skifter bind/natbind to gange dagligt nu. Og giiider så ligger det også i baghovedet jeg ik gider føde helt til 30 juni? når terminen var 19. juni -
Plus mere er han gået fra at være tvilling til krebs
hehe
Men ej vil bare ud med det- syntes I alle sidder mes jeres bebser for tiden og det vil vi også bare snart - også nu hvor det er børnefri denne uge. Ihh -
Hvis du ikke har født endnu, så ud og gå tur med dig..
Jeg blev sendt på gåtur en time på sygehuset, og gik fra at være 3 til 6 cm åben på den time.
På trods af de gerne siger 1 cm pr time...
Så ud og gå, og så sender jeg lige et ladfuld vestøv til dig så du kan komme på vores ankomstliste
Anmeld