Efter sex? hvad gør du/i ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

B&J

kæresten giver mig et håndklæde også snakker vi sammen omkring hvor godt det var osv..

også går vi i bad

også skal der tisses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

HeidiØ

Tis' og tør'!

Anmeld

2. juli 2012

OktoberMor

Kris89 skriver:

nok fordi man ikk kan være anonym der kun er en slags svar... men jeg vil godt stå ved at jeg bare putter mig ind til ham og falder i søvn, mens jeg drømmer om at sæden bliver til en lille baby

går ik så meget op i det der med at tørre væk.

Godt svar, jeg er tilhænger af dit svar.. 

Jeg er altså heller ikke så sart hvad angår alt det? - Jeg kan da godt gå ud og tørre mig, tage en skyller eller vaske mig efter sex i dagligdagstimerne, men når det sker om aftnen inden vi skal sove, så er jeg fløjtende ligeglad!  

Dog sex'er vi ikke så meget i sengen, da det er alt for kedeligt! 

Anmeld

2. juli 2012

Bellas Mor

Lone Jakobsen skriver:

også her

Også mig...

Anmeld

2. juli 2012

Kay

har papir ved sengen så der ik løber noget ud og giver våde pletter...

går på toilettet og tisser... tøre mig og vasker mig... nogle gange en tur i bad...

Anmeld

2. juli 2012

La´chrissen

come2 skriver:

Jeg går på Wc

- tisser

-vasker mig

Samme rutine her, bare med et lille håndklæde til at ligge inden for rækkevidde så jeg lige kan holde det tilbage på vej ud på badeværelset.

Anmeld

2. juli 2012

come2

La´chrissen skriver:

Samme rutine her, bare med et lille håndklæde til at ligge inden for rækkevidde så jeg lige kan holde det tilbage på vej ud på badeværelset.

Jeg spænder musklerne, så bliver det der og jeg får samtidig trænet bækkenbunden-.

Anmeld

2. juli 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hvad gør i når i har haft sex  med jeres mand/kæreste

efter han er kommet så der er sæd over det hele og når det løber ud? 

vi ligger gerne lidt bag efter...

og så skal der jo ikke meget til før det begynder at løbe ud, så fast i mit natbord ligger der et lille håndklæde som jeg enten selv kan nå eller kæresten kan række mig..

når vi er i hans hus henter han et håndklæde til mig efter vi er færdige og så tøre han sig selv på vejen efter det..

desværre er min kæreste ikke så god til det der med at ligge og nusse bagefter men så er det jo en fordel at han så istedet henter et håndklæde til mig  så sviner vi ikke hele sengen til

Anmeld

2. juli 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvad gør i når i har haft sex  med jeres mand/kæreste

efter han er kommet så der er sæd over det hele og når det løber ud? 

Går i bad

Anmeld

2. juli 2012

La´chrissen

come2 skriver:

Jeg spænder musklerne, så bliver det der og jeg får samtidig trænet bækkenbunden-.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.