Hjemmefødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Stjernholm87

Hejsa piger. Jeg har termin d 30/11. Hørte egentlig til december gruppen men har fået rykket min termin.. 

Er der nogen herinde skal skal føde hjemme eller om har overvejet det?
Ellers kender til nogen har har?
Jeg kom lige ti lat tænke på det og tror egentlig jeg vil vende det med min kæreste i aften.
Det er vores andet barn - har en skøn dreng fra oktober 2011 :-)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Flowers

Stjernholm87 skriver:

Hejsa piger. Jeg har termin d 30/11. Hørte egentlig til december gruppen men har fået rykket min termin.. 

Er der nogen herinde skal skal føde hjemme eller om har overvejet det?
Ellers kender til nogen har har?
Jeg kom lige ti lat tænke på det og tror egentlig jeg vil vende det med min kæreste i aften.
Det er vores andet barn - har en skøn dreng fra oktober 2011 :-)  

Hej, jeg regner godt nok ikke med hjemmefødsel, men faldt lige over din termin, som er den samme som min

Anmeld

25. juni 2012

Stjernholm87

Flowers skriver:

Hej, jeg regner godt nok ikke med hjemmefødsel, men faldt lige over din termin, som er den samme som min

Er det første gang du skal føde? For så har jeg fuld forståelse.. 

Men kom bare til at tænke på at man jo skal "ud af vagten" efter 4 timer så man slap for at pakke taske, glemme noget, frem og tilbage... Så tænkte jeg det var mere roligt, afslappende og fedt bare at være herhjemme selvom jeg intet har imod sygehuset.. Men tænkte bare det kunne være fedt lige at høre om nogen har erfaring eller en historie de vil dele :-)

Anmeld

25. juni 2012

Flowers

Stjernholm87 skriver:

Er det første gang du skal føde? For så har jeg fuld forståelse.. 

Men kom bare til at tænke på at man jo skal "ud af vagten" efter 4 timer så man slap for at pakke taske, glemme noget, frem og tilbage... Så tænkte jeg det var mere roligt, afslappende og fedt bare at være herhjemme selvom jeg intet har imod sygehuset.. Men tænkte bare det kunne være fedt lige at høre om nogen har erfaring eller en historie de vil dele :-)

Det kan jeg godt følge dig i Ja det er første gang jeg skal føde. Der er osse en liulle risiko for, at jeg skal tages ved KS, og min veninde fødte i december ved akut KS, så jeg tør ikke rigtigt.

Anmeld

25. juni 2012

Stjernholm87

Flowers skriver:

Det kan jeg godt følge dig i Ja det er første gang jeg skal føde. Der er osse en liulle risiko for, at jeg skal tages ved KS, og min veninde fødte i december ved akut KS, så jeg tør ikke rigtigt.

Det er der fuld forståelse for når det er første fødsel og du allerede nu ved der kan være risiko for kejsersnit... og så må man slet heller ikke.. Der må ingen komplikationer være overhovedet under graviditeten eller ngoe tman kan forudsige i forhold ti lfødslen.. Sååå :-) 

Det var slet heller ikke en tanke der strejfede mig første gang, tænker bare det kunne være fedt at prøve og så slap man for alt stresset med at komme ud af døren og hjem igen :-) 

Anmeld

30. juni 2012

Julieklok

Min mor har 5 børn Og hun har født hjemme 3 gange - det har været meget positiv for hende 

Jeg vil dog ikke føde hjemme. 

Kh Julie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.