Jeres dag med en 6-7 mdr. gammel baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Annemor...

Jeg kom til at tænke på hvordan er jeres dag med en 6-7 mdr. gammel baby?

Synes tit at det er det samme at vi laver herhjemme, så derfor kunne det jo være skønt med nogle nye ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

MorDk

Hmm... lad tænke... vi gik ture, gyngede på legeplads (babygynger)

Vi sang, dansede (med ham på armen), hørte musik, puttede i sengen, kiggede ud af vinduet osv. Vi lavede meget forskellige og ingenting. Kom meget an på ham og hans humør...

Hvad laver I?

Anmeld

25. juni 2012

An82

Godt spørgsmål - jeg synes også lidt jeg mangler nye ideer ind imellem 

Vi leger på gulvet, spiser (hold op hvor er der mange små måltider), går tur i barnevogn og bæresele, synger, hygger på puslebord, læser historie - hun eeelsker når man læser højt. Derudover ligger hun tit på gulvet og ser på at jeg laver mad, lægger tøj sammen, reder seng, støvsuger osv - gad vide om det smitter af når hun bliver ældre

Anmeld

25. juni 2012

Annemor...

MorDk skriver:

Hmm... lad tænke... vi gik ture, gyngede på legeplads (babygynger)

Vi sang, dansede (med ham på armen), hørte musik, puttede i sengen, kiggede ud af vinduet osv. Vi lavede meget forskellige og ingenting. Kom meget an på ham og hans humør...

Hvad laver I?

Jamen vi står op, på forskellige tidpunkter, men normalt er det ved 7-7.30 tiden også laver vi morgenmad til ham og derefter leger vi lidt på legetæppet også skal han ud og sove. Alt efter hvor længe han så sover så kan det være at han skal til at have middagsmad og derefter leger vi så lidt igen også  ud og sove eftermiddagslur. Så får han frugt når han kommer op om eftermiddag og får mad ved 17 tiden og puttet ved 18 tiden (lige fortiden er han bare så træt)

Nogen dage er vi jo så i mødregruppe m.m

Anmeld

25. juni 2012

Annemor...

An82 skriver:

Godt spørgsmål - jeg synes også lidt jeg mangler nye ideer ind imellem 

Vi leger på gulvet, spiser (hold op hvor er der mange små måltider), går tur i barnevogn og bæresele, synger, hygger på puslebord, læser historie - hun eeelsker når man læser højt. Derudover ligger hun tit på gulvet og ser på at jeg laver mad, lægger tøj sammen, reder seng, støvsuger osv - gad vide om det smitter af når hun bliver ældre

Jeg synes bare tit at det er det samme at man laver med ham og det synes jeg jo egentlig er lidt trist, hvis man kan sige det sådan, og man gør det jo faktisk kun fordi at man ikke lige kan se hvad andre gør, så derfor tænkte jeg at jeg kunne få nogle gode ideer med denne tråd

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

Jeg havde det også lidt svært... for ja...det er meget det samme... også fordi ungerne skal have deres lure mm.

Anmeld

25. juni 2012

Annemor...

MorDk skriver:

Jeg havde det også lidt svært... for ja...det er meget det samme... også fordi ungerne skal have deres lure mm.

Lige præcist, men det skulle jo heldigvis gerne blive nemmere når der kommer mere rytme på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.