Oppustet og svimmel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.

Synes jeg har hørt og læst, at oppustethed og svimmelhed godt kan være tegn på graviditet?

Er der nogen af jer der har prøvet det?

Samtidig med det oplever jeg sommetider at have kvamle og kan slet ikke klare nogle bestemte lugte mere

Min mens har dog været nogenlunde almindelig. Sidste gang gik der dog kun 25 dage, og der plejer at gå 35. Så jeg ved ikke helt om jeg skal tro på der er noget..

Jeg ved godt jeg bare burde købe en test for at se resultatet. Vil bare gerne høre, om der er nogen herinde der har oplevet nogenlunde det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej alle.

Synes jeg har hørt og læst, at oppustethed og svimmelhed godt kan være tegn på graviditet?

Samtidig med det oplever jeg sommetider at have kvamle og kan slet ikke klare nogle bestemte lugte mere

Min mens har dog været nogenlunde almindelig. Sidste gang gik der dog kun 25 dage, og der plejer at gå 35. Så jeg ved ikke helt om jeg skal tro på der er noget..

Jeg ved godt jeg bare burde købe en test for at se resultatet. Vil bare gerne høre, om der er nogen herinde der har oplevet nogenlunde det samme?

Altså jeg var oppustet, havde kvalme og ømme bryster. Og jeg er stadig opppustet hele tiden, men har sjældent kvalme og sjældent ømme bryster nu 

Ligner en der er 6 måneder henne, men er kun 9 uger henne hehe 

Anmeld

25. juni 2012

Karo

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg havde kvalme og ømmebryster, men ingen svimmelhed.

Det er nok for tidligt at tage en test, hvis der plejer at gå 35 dage imellem din mens, så du skal nok væbne dig med tålmodighed og vente. Jeg ved godt det er svært, men det er bare så trist at stå med en negativ test.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg havde kvalme og ømmebryster, men ingen svimmelhed.

Det er nok for tidligt at tage en test, hvis der plejer at gå 35 dage imellem din mens, så du skal nok væbne dig med tålmodighed og vente. Jeg ved godt det er svært, men det er bare så trist at stå med en negativ test.

nej altså det jeg mener er, at jeg har på fornemmelsen at jeg nok er ni uger henne, hvis der er noge, og så  at jeg har haft lidt blødninger. 

Anmeld

25. juni 2012

Karo

Anonym skriver:

nej altså det jeg mener er, at jeg har på fornemmelsen at jeg nok er ni uger henne, hvis der er noge, og så  at jeg har haft lidt blødninger. 

Arh.......................okay.

Jamen så er det da bare om at komme igang med at teste

for en positiv test.

Anmeld

25. juni 2012

Annemor...

Anonym skriver:

Så er det bare at få taget en test og se om der er en lille spire i maven

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Altså jeg var oppustet, havde kvalme og ømme bryster. Og jeg er stadig opppustet hele tiden, men har sjældent kvalme og sjældent ømme bryster nu 

Ligner en der er 6 måneder henne, men er kun 9 uger henne hehe 

Hvor tidligt begyndte du med oppustethed?

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Annemor... skriver:

Så er det bare at få taget en test og se om der er en lille spire i maven

Ja jeg må vel se at få testet.

Trods det at jeg har blødt, er der vist en chance.. Man hører tit om, at nogen bløder under graviditeten..

Anmeld

25. juni 2012

Annemor...

Anonym skriver:

Ja jeg må vel se at få testet.

Trods det at jeg har blødt, er der vist en chance.. Man hører tit om, at nogen bløder under graviditeten..

Det er jo også det  Så få købt en test... Glæder mig til en update

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Annemor... skriver:

Det er jo også det  Så få købt en test... Glæder mig til en update

Jeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.