Nogen 4 gangs gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

Nogen som venter eller har ventet barn for 4 gang? Hvor hurtigt ku det ses at i ventede jer?

Jeg vil rigtig gerne vente med at fortælle til familie og venner at vi venter os men er i tvivl hvor længe det kan lade sig gøre. 

Skal snart til noget familie tam tam og der vil jeg være 11 uger henne er meget i tvivl om jeg kan skjule det der. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Rikke, Liam & Linus

aner det ikke....men vil bare sige tillykke. Herligt med folk der tør få en masse unger

Anmeld

25. juni 2012

Ditte-3

jeg er 4 gangs grevid og kunne se det fra uge 15 ca. og tillykke med det

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

aner det ikke....men vil bare sige tillykke. Herligt med folk der tør få en masse unger

Tak. 

Børn er en gave. Jeg elsker de tre guld klumper jeg allerede har og også mine bonus sønner. Men en sidste lille guld klump skal vi os ha. Vi glæder os meget. 

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

jeg er 4 gangs grevid og kunne se det fra uge 15 ca. og tillykke med det

Ok selv tillykke. 

Dejligt så ka jeg måskeskjule det lidt endnu. 

Anmeld

25. juni 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

Ok selv tillykke. 

Dejligt så ka jeg måskeskjule det lidt endnu. 

tak s. hvor langt er du. jeg kunne også stadi skjule det i uge 15 med en stor trøje eller også så det bare ud som man er meget oppusted

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

tak s. hvor langt er du. jeg kunne også stadi skjule det i uge 15 med en stor trøje eller også så det bare ud som man er meget oppusted

Uge 8 nu og bukser så småt ved at stramme. Så var noget bekymret over om jeg ku skjule det i uge 11

Anmeld

25. juni 2012

densmukkeline

For de fleste mennesker er dødsprocessen den mest dominerende begivenhed i livet – men glem ikke, at den er en del af selve livet. Børn kan ikke forholde sig til døden, men før eller senere i livet begynder voksne mennesker at blive bevidste om, at livet uundgåeligt får en slutning. Måske forsøger vi at fortrænge døden, men vores kultur tillader det ikke. Utallige begivenheder i livet forsøger at få os til at tage stilling til døden. Døden har nemlig været det faste tema i menneskets lange kulturhistorie. Overalt dukker det op. Vi møder det i litteraturen. Vi kender det fra skuespilkun­sten. Fra opera til rock synges der om døden. Og i vore dage ser vi dødens tema gentaget igen og igen af filmindustrien.

Anmeld

25. juni 2012

densmukkeline

densmukkeline skriver:

For de fleste mennesker er dødsprocessen den mest dominerende begivenhed i livet – men glem ikke, at den er en del af selve livet. Børn kan ikke forholde sig til døden, men før eller senere i livet begynder voksne mennesker at blive bevidste om, at livet uundgåeligt får en slutning. Måske forsøger vi at fortrænge døden, men vores kultur tillader det ikke. Utallige begivenheder i livet forsøger at få os til at tage stilling til døden. Døden har nemlig været det faste tema i menneskets lange kulturhistorie. Overalt dukker det op. Vi møder det i litteraturen. Vi kender det fra skuespilkun­sten. Fra opera til rock synges der om døden. Og i vore dage ser vi dødens tema gentaget igen og igen af filmindustrien.

fuck! den skulle ik ha stået her! UNDSKYLD! JEG HAR EN DEBAT OMKRING DETTE, OG SAD LIGE OG LÆSTE HER, OG SÅ GLEMTE JEG AT JEG IK VAR INDE I MIN EGEN SIDE ! FUCK FUCK

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

densmukkeline skriver:

fuck! den skulle ik ha stået her! UNDSKYLD! JEG HAR EN DEBAT OMKRING DETTE, OG SAD LIGE OG LÆSTE HER, OG SÅ GLEMTE JEG AT JEG IK VAR INDE I MIN EGEN SIDE ! FUCK FUCK

Det gør ik noget. Alle kan hoppe forkert rundt på skærmen.

Tag det helt roligt. Undrede mig godt nok lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.