Gelé-agtig slim fra skeden og gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.961 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Anonym trådstarter

Godaften alle sammen 

Jeg er gravid med mit andet barn, og er i dag i uge 15+... Jeg har op til flere gange i denne graviditet oplevet, at jeg har haft noget gelé-agtigt slim ud fra skeden, og jeg har ingen idé om hvad det er.. Jeg har søgt lidt på nettet omkring det, og det eneste jeg finder er, at det er slimproppen, og at fødslen nærmer sig  Erder andre der har oplevet det? Og i så fald, skal jeg være nervøs?? 

Slimet er noget gemmesigtigt snask, som ligesom hænger fast i skeden.. Det er svært at få det hele væk, og nogen gange kommer det ud i klumper.. Jeg oplevede det ikke i første graviditet, og jeg opfattede heller ikke i sidste graviditet, at slimproppen røg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

dina1980

jeg har oplevet det, og det endte med jeg fødte i uge 21. gå til lægen hvis du er i tvivl og nervøs.

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har oplevet det, og det endte med jeg fødte i uge 21. gå til lægen hvis du er i tvivl og nervøs.

Åh nej dog  hvornår startede det hos dig, og fiK du det undersøgt hos lægen??

Anmeld

24. juni 2012

dina1980

det startede lige pludselig, med jeg havede meget udflåd, og syntes det var underligt, tror jeg havede det i 5-6dage og tog så til lægen om torsdagen hvor de undersøgte mig og jeg var åbnet og blev sendt direkte til scanning, og fødte så om søndagen, havede fået en infektion og den ville de have væk og så skulle jeg have en ring på livmoderhalsen, men infektionen forsvandt ikke, så syntes du skal tage til lægen bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

24. juni 2012

AnnaK89

Det har jeg også haft. Her skyldes det dog bare svamp.
Det er vildt ulækkert, men kan da heldigvis behandles let.

Anmeld

25. juni 2012

Karoline27

Jeg oplevede det også. Dog ikke i så voldsom grad som dig.

Ved mig betød det ikke nogen ting. Jeg fødte en sund og rask dreng

Men gå til lægen. Vi har gratis læge, så ingen grund til bekymring

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

det startede lige pludselig, med jeg havede meget udflåd, og syntes det var underligt, tror jeg havede det i 5-6dage og tog så til lægen om torsdagen hvor de undersøgte mig og jeg var åbnet og blev sendt direkte til scanning, og fødte så om søndagen, havede fået en infektion og den ville de have væk og så skulle jeg have en ring på livmoderhalsen, men infektionen forsvandt ikke, så syntes du skal tage til lægen bare for en sikkerheds skyld.

Puha sikke da en oplevelse.. Jeg ringer til lægen i dag, og krydser finger for, at jeg hurtigt kan få en tid! :-)

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Juliane27 skriver:

Jeg oplevede det også. Dog ikke i så voldsom grad som dig.

Ved mig betød det ikke nogen ting. Jeg fødte en sund og rask dreng

Men gå til lægen. Vi har gratis læge, så ingen grund til bekymring

Jeg får bestilt tid hos lægen i dag.. Er blevet en smule nervøs omkring,hvad det er 

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Det har jeg også haft. Her skyldes det dog bare svamp.
Det er vildt ulækkert, men kan da heldigvis behandles let.

Jeg håber, at det 'bare' er det! tak for svar

Anmeld

25. juni 2012

dina1980

det er fornuftigt, håber det er ingen ting, skriv endelig ¨når du har været ved lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.