Bæresele til for tidligt fødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Sphynxlover

Godaften

Er der nogle der ved om man kan få en lille bæresele til små bebser ? Zia er vejer godtnok 3200 gram nu men hun er ret lille og de bæreseler jeg har prøvet er hun for lille til (evt. indsats)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

LR85

hva med a bruge en slynge, hvor hun rigtig kan ligge og putte sig i?

Anmeld

24. juni 2012

Sphynxlover

Det er selvfølgelig også en mulighed, ved bare ikke om jeg kan finde ud af at gå med sådan en

Anmeld

24. juni 2012

morethanperfect

Sphynxlover skriver:

Godaften

Er der nogle der ved om man kan få en lille bæresele til små bebser ? Zia er vejer godtnok 3200 gram nu men hun er ret lille og de bæreseler jeg har prøvet er hun for lille til (evt. indsats)

Jeg ville købe en slynge .. De er bedre for alle børn

Anmeld

24. juni 2012

Jibbe

En strækvikle ville være perfekt til sådan en størrelse. Ved de bruger dem på nogle neonatal afd. Du kan se meget mere inde på slyngebarn.dk og også få hjælp til opstart derinde! De er yderst hjælpsomme de damer derinde

Anmeld

24. juni 2012

LR85

Sphynxlover skriver:

Det er selvfølgelig også en mulighed, ved bare ikke om jeg kan finde ud af at gå med sådan en

tror helt sikkert også man skal øve sig lidt.

jeg har selv en, og synes også det er svært. Men der er mange gode videoer på youtube.com.

Prøv evt a tjek dem ud.

jeg tror i hvert fald det er meget sundere for en lille baby a ligge i en slynge, i forhold til a sidde i en bæresele

Anmeld

25. juni 2012

Sphynxlover

Tak for svar, jeg vil prøve at se på de slynger/vikler men tænker mest jeg vil bruge dem i hendes vågne timer så er lidt bange for at hun bare falder i søvn hvis hun ligger i sådan en ?

Anmeld

25. juni 2012

Kløver

Jeg har brugt slynger til begge mine, Daniel født for tidligt og vejede 2 kg og lillepigen født til tiden og vejede 2.5 kg og de har begge siddet super i slyngen

Anmeld

25. juni 2012

Rebecca55

Sphynxlover skriver:

Godaften

Jeg brugte slynge til vores i starten og det nød de...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.