(juni) Puha vi har kigget på hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

SaNiNa

og hvis vi vælger at byde på det og de godtager budet, ja så skal der godt nok gøres rigtig rigtig meget det kommer til at tage et år eller mere...

og iiih hvor kan kæresten bare gøre mig BIB lige i de dage her, for han vil ikke rigtig sige hvade han mener om huset og om det er det han har lyst til...

Gab er alle mænd bare sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Mikkelmusen

vær du glad for han ikke bare siger ja. Min sagde god for et hus, og vi skrev under og alting, og så da vi kom hjem så ville han pludselig ikke! Jeg var helt paf og gik total amok, og han fik selv lov at kontakte menneskerne og forklare og undskylde osv.

Jeg kan idag godt se det ikke var det rette valg, men så skulle han bare ha sagt nej fra starten.

Jeg håber da ikke din mand siger nej, men det er bedre er være forbeholden end at sige ja for at gøre andre glade, sådan som min gjorde. Jeg bandede ham i hvert fald langt væk!!!

held og lykke

knus

Anmeld

2. maj 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

vær du glad for han ikke bare siger ja. Min sagde god for et hus, og vi skrev under og alting, og så da vi kom hjem så ville han pludselig ikke! Jeg var helt paf og gik total amok, og han fik selv lov at kontakte menneskerne og forklare og undskylde osv.

Jeg kan idag godt se det ikke var det rette valg, men så skulle han bare ha sagt nej fra starten.

Jeg håber da ikke din mand siger nej, men det er bedre er være forbeholden end at sige ja for at gøre andre glade, sådan som min gjorde. Jeg bandede ham i hvert fald langt væk!!!

held og lykke

knus

Vi er slet ikke noget der til om det er huset der er lige nogle tng som skal undersøges første...

ville bare ønske at sagde hvad han tænkte om huset, så jeg vidste om det var noget vi skulle bruge tid på at undersøge...

Uhhhh kan godt forstå du blev sur, han skulle måske lige have sagt det enden i skrev under...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.