Nu mere "rullende" og glidende bevægelser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

MorDk

Jeg er gravid i uge 28. I torsdags var der fuldstændig gang i Lillepigen... og sådan har det været de sidste mange uger. Ikke meget ro der har været *S*

Siden igår har det ændret sig... nu er det mere rullende og glidende bevægelser...! Jeg mærker hende flere gange hver dag, men det føles bare anderledes...

Andre der har det lige sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

frk andreasen

når man når 7 mdr henne så begynder pladsen jo at blive træng også der ik så meget plads til at boltre sig mere så går det over i den rullende og glidene bevægelse

knus tanja 15+3 med min 3 bandit

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

frk andreasen skriver:

når man når 7 mdr henne så begynder pladsen jo at blive træng også der ik så meget plads til at boltre sig mere så går det over i den rullende og glidene bevægelse

knus tanja 15+3 med min 3 bandit

Ja det tænker jeg også... Har jo også læst det. Tænker bare at det jo på 3 dage har ændret sig meget! Fra spark, kraftige puf til nu de glidende og rullende bevægelser...

Altså jeg mærker liv hver dag. Flere gange om dagen så er ikke bekymret, men jeg undre bare... ?!

Anmeld

24. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

Ja det tænker jeg også... Har jo også læst det. Tænker bare at det jo på 3 dage har ændret sig meget! Fra spark, kraftige puf til nu de glidende og rullende bevægelser...

Altså jeg mærker liv hver dag. Flere gange om dagen så er ikke bekymret, men jeg undre bare... ?!

h*n har nok vokset et spurt i de 3 dage så pladsen blev så hurtig trængt

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

frk andreasen skriver:

h*n har nok vokset et spurt i de 3 dage så pladsen blev så hurtig trængt

Ja det har hun nok *S*

Er meget spændt på hvor stor hun er ved fødslen...

Omkring uge 20 blev hun jo vurderet til at ligge 12,5% under gennemsnittet.... (Meeen lad os nu se)

Anmeld

24. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Jeg er gravid i uge 28. I torsdags var der fuldstændig gang i Lillepigen... og sådan har det været de sidste mange uger. Ikke meget ro der har været *S*

Siden igår har det ændret sig... nu er det mere rullende og glidende bevægelser...! Jeg mærker hende flere gange hver dag, men det føles bare anderledes...

Andre der har det lige sådan??

Hæhæ ja ..

Det er ikke tydelige hårde spark der kommer mere ..
Nærmere det du beskriver  

Anmeld

25. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

Ja det har hun nok *S*

Er meget spændt på hvor stor hun er ved fødslen...

Omkring uge 20 blev hun jo vurderet til at ligge 12,5% under gennemsnittet.... (Meeen lad os nu se)

hun skal nok vokse sig stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.