Kvalmen og maden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Muhmi

Ja, jeg har haft kvalme HELE dagen, virkelig haft det utroligt skidt... Jeg er endnu ikke begyndt at kaste op, men kvalmen er der nonstop næsten... Det eneste jeg virkelig har haft lyst til at spise i dag har været en STOR rød bøf med kartofler og bernaisesovs + æblekage med flødeskum, heldigvis har vi så fået bøffen til aftensmad og NU er min kvalme helt væk, jeg har det faktisk, ja, helt godt.... Jeg sidder bare og glæder mig til Silas sover så vi kan få æblegrød/kagen... NOOOM

Har I andre det også sådan? Eller er jeg allerede begyndt at være dybt graviditetsmærkelig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Sunsmile

Jeg har godt nok lyst til at spise ret ofte, men det har jeg sådan set haft næsten altid. Kvalme har jeg ikke haft ret meget af det er sådan et par minutter af og til.

Ka mest mærke på mine bryster og menslignende spæninger i underlivet at jeg er gravid. Havde dog godt nok en tudetur igår formiddags i en times tid, og så var jeg bare træt og udmattet flere timer bagefter

Anmeld

25. juni 2012

ønskebørn74

Ja, jeg har haft kvalme HELE dagen, virkelig haft det utroligt skidt... Jeg er endnu ikke begyndt at kaste op, men kvalmen er der nonstop næsten... Det eneste jeg virkelig har haft lyst til at spise i dag har været en STOR rød bøf med kartofler og bernaisesovs + æblekage med flødeskum, heldigvis har vi så fået bøffen til aftensmad og NU er min kvalme helt væk, jeg har det faktisk, ja, helt godt.... Jeg sidder bare og glæder mig til Silas sover så vi kan få æblegrød/kagen... NOOOM

Har I andre det også sådan? Eller er jeg allerede begyndt at være dybt graviditetsmærkelig ?

jeg har også kvalme on and off.. og madlede.. kan nå midt ind i et måltid og så kan jeg bare ikke mere..

og så hiver det sindsygt i ligamenterne fordi jeg hoster sådan..

jeg har også fået kæmpe tykke tydelige blodårer på brysterne og de er ømme on and off..

jeg tisser 30+ gange om dagen og må gå med bind, for jeg tisser i bukserne når jeg hoster..

og jeg er mega hormonella.. jeg tuder over ingenting.. det ene øjeblik og det næste er jeg mega lykkelig..

jo jo jeg er GRAVID.. med STORT ... G..

Anmeld

27. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

jeg har også kvalme on and off.. og madlede.. kan nå midt ind i et måltid og så kan jeg bare ikke mere..

og så hiver det sindsygt i ligamenterne fordi jeg hoster sådan..

jeg har også fået kæmpe tykke tydelige blodårer på brysterne og de er ømme on and off..

jeg tisser 30+ gange om dagen og må gå med bind, for jeg tisser i bukserne når jeg hoster..

og jeg er mega hormonella.. jeg tuder over ingenting.. det ene øjeblik og det næste er jeg mega lykkelig..

jo jo jeg er GRAVID.. med STORT ... G..

Jeg har ikke decideret kvalme, men mere madlede som du også skriver. Jeg kan føle mig vildt sulten, så det gør helt ondt, men jeg når ikke at spise ret meget, før jeg bare ikke kan have mere. Jeg har da også tabt et par kilo på den konto Hvilket kun er dejligt, da der er rigeligt at tage af i forvejen

Mine bryster er vildt ømme og er vokset en del allerede... Jeg synes nu de var store nok i forvejen og så er mine brystvorter så ømme, at det føles som om, de bliver stukket med nåle, bare man strejfer dem...

Og så er jeg i øvrigt også blevet helt enormt trøstig... Er der nogen af jer andre, der også er det?? Jeg kan bælle en halv liter vand, og  30 sek efter føles det som om, jeg er ved at dø af tørst igen Det mindes jeg ikke, jeg har været de andre gange..

Kh Carina

/ Taco78 

Anmeld

27. juni 2012

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Hvordan har din dag været søde???

Anmeld

27. juni 2012

Muhmi

Hvordan har din dag været søde???

Rigtig god

Vi har været oppe og kigge på endnu et hus og jeg er bare solgt... Det er så lækkert, masser af plads og plads til masser af muligheder! Så må vi bare håbe at sælgerne kan blive enige om hvad de vil med det...

Vi kan nemlig ikke købe før vi har solgt det her, men vi har mulighed for at leje, hvis de vil gå med til det, indtil videre... Det ville jo være rart at det var iorden inden den lille ny kommer

Altså, vi ville jo købe huset når vi får det her solgt, men der kan jo godt gå lidt tid

Hvad med dig sødesen?? 

Anmeld

28. juni 2012

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Rigtig god

Vi har været oppe og kigge på endnu et hus og jeg er bare solgt... Det er så lækkert, masser af plads og plads til masser af muligheder! Så må vi bare håbe at sælgerne kan blive enige om hvad de vil med det...

Vi kan nemlig ikke købe før vi har solgt det her, men vi har mulighed for at leje, hvis de vil gå med til det, indtil videre... Det ville jo være rart at det var iorden inden den lille ny kommer

Altså, vi ville jo købe huset når vi får det her solgt, men der kan jo godt gå lidt tid

Hvad med dig sødesen?? 

uuuuuuhhhh hvor spændende!!! jeg kan huske en dejlig tid vi havde, da vi købte vores...

jeg er lige vågnet idag med min første rigtige morgenkvalme...

tænk hvad man som gravid bliver lykkelig af...

Anmeld

28. juni 2012

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

uuuuuuhhhh hvor spændende!!! jeg kan huske en dejlig tid vi havde, da vi købte vores...

jeg er lige vågnet idag med min første rigtige morgenkvalme...

tænk hvad man som gravid bliver lykkelig af...

Hehe... Jamen tillykke med din første kvalme, den skal der nok komme meget mere af Hehe... Medmindre du selvfølgelig er heldig og slipper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.