jeg har også kvalme on and off.. og madlede.. kan nå midt ind i et måltid og så kan jeg bare ikke mere..
og så hiver det sindsygt i ligamenterne fordi jeg hoster sådan.. 
jeg har også fået kæmpe tykke tydelige blodårer på brysterne og de er ømme on and off..
jeg tisser 30+ gange om dagen og må gå med bind, for jeg tisser i bukserne når jeg hoster.. 
og jeg er mega hormonella.. jeg tuder over ingenting.. det ene øjeblik og det næste er jeg mega lykkelig.. 
jo jo jeg er GRAVID.. med STORT ... G.. 
Jeg har ikke decideret kvalme, men mere madlede som du også skriver. Jeg kan føle mig vildt sulten, så det gør helt ondt, men jeg når ikke at spise ret meget, før jeg bare ikke kan have mere. Jeg har da også tabt et par kilo på den konto
Hvilket kun er dejligt, da der er rigeligt at tage af i forvejen 

Mine bryster er vildt ømme og er vokset en del allerede... Jeg synes nu de var store nok i forvejen
og så er mine brystvorter så ømme, at det føles som om, de bliver stukket med nåle, bare man strejfer dem...
Og så er jeg i øvrigt også blevet helt enormt trøstig... Er der nogen af jer andre, der også er det?? Jeg kan bælle en halv liter vand, og 30 sek efter føles det som om, jeg er ved at dø af tørst igen
Det mindes jeg ikke, jeg har været de andre gange..
Kh Carina
/ Taco78 
Anmeld