kan blive så skrald i hovedet !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

NatashaL92

havde en god veninde jeg snakkede med når hun havde brug for mig var jeg altid kun et opkald væk!

var der altid gennem hendes graviditet, kunne dog ikke komme når der var noget fordi hun boede langt væk.

men lavede et opslag idag ang at jeg spiste godt nok meget og at jeg nok endte med at blive tyk hvis jeg ikke fik hold i mit fråder rig og at jeg nok burde spise noget frugt istedet-

lavede en da smiley i mit opslag det var ment som i humor .

men nej det tog hun negativt og jeg fik i hovedet du gravid du skal spise meget så dit barn også har noget at leve af og hvis ikke du kan klare  at blive tyk er det nok det forkerte valg du har truffet. 

jamen jeg tænker tusinde tak sikke en veninde!sådan noget skrev jeg da aldrig til hendes opslag og lyttede altid på hende prøvede alitd at give de bedste svar til det hun spurgte omogså fordi jeg laver sådan et opslag spasser hun af? er det iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

frk andreasen

NatashaL92 skriver:

havde en god veninde jeg snakkede med når hun havde brug for mig var jeg altid kun et opkald væk!

var der altid gennem hendes graviditet, kunne dog ikke komme når der var noget fordi hun boede langt væk.

men lavede et opslag idag ang at jeg spiste godt nok meget og at jeg nok endte med at blive tyk hvis jeg ikke fik hold i mit fråder rig og at jeg nok burde spise noget frugt istedet-

men nej det tog hun negativt og jeg fik i hovedet du gravid du skal spise meget så dit barn også har noget at leve af og hvis ikke du kan klare  at blive tyk er det nok det forkerte valg du har truffet. 

jamen jeg tænker tusinde tak sikke en veninde!sådan noget skrev jeg da aldrig til hendes opslag og lyttede altid på hende prøvede alitd at give de bedste svar til det hun spurgte omogså fordi jeg laver sådan et opslag spasser hun af? er det iorden

ej sys da godt nok det var en mærkelig kommentar

Anmeld

24. juni 2012

komodo

Det er så heller ikke helt rigtigt hvad hun skriver, man skal ikke nødvendigvis spise for to selvom man venter sig, og baby kommer ALTID først til fadet, så du kommer til at mangle inden den gør ..

Men synes det er en dårlig reaktion hun kommer med, der er jo ingen kvinder der bliver gravide og forventer at se ud som de gjorde inden den dag de føder

Anmeld

24. juni 2012

NatashaL92

frk andreasen skriver:

ej sys da godt nok det var en mærkelig kommentar

synes bestemt også at det var noget helt vildt sært noget at fyre af

Anmeld

24. juni 2012

NatashaL92

komodo skriver:

Det er så heller ikke helt rigtigt hvad hun skriver, man skal ikke nødvendigvis spise for to selvom man venter sig, og baby kommer ALTID først til fadet, så du kommer til at mangle inden den gør ..

Men synes det er en dårlig reaktion hun kommer med, der er jo ingen kvinder der bliver gravide og forventer at se ud som de gjorde inden den dag de føder

jeg er somså ikke bange for at tage på men hun fik mig til at lyde som om det var jordens undergang at jeg lavede et glad opslag  med lidt pjat i

og jeg mener da også barnet nok skal tage det den selv skal bruge og det da altid godt at spise sundt

min læge siger også man ikke behøver at spise for 2

Anmeld

24. juni 2012

OktoberMor

NatashaL92 skriver:

Desværre findes der de typer som lever af at ødelægge andres gode humør, ved at bringe alt det negative frem... Jeg vil råde dig til at hvis det gentager sig, så fjerne hende, hun er ikke det værd... En veninde kender en, er der for en og ødelægger ikke ens statuss'er med latterlige kommentarer, heller ikke hvis hun bare har en dårlig dag.  Men så længe du ved hvad du selv mener med opslaget, og andre kan se du mener det i sjov, så fuck hvad hun mener... 

Anmeld

24. juni 2012

komodo

NatashaL92 skriver:

jeg er somså ikke bange for at tage på men hun fik mig til at lyde som om det var jordens undergang at jeg lavede et glad opslag  med lidt pjat i

og jeg mener da også barnet nok skal tage det den selv skal bruge og det da altid godt at spise sundt

min læge siger også man ikke behøver at spise for 2

synes ikke du skal lade dig gå på af hendes reaktion, men det er da lidt interessant hvorfor hun stiller sig så negativt overfor dit opslag, mon ikke hun bare har fået det forkerte ben ud af sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.