Hvor er det egentlig ironisk og tragisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

Honningblomst

at for at købe en hund, så skal man godkendes af kennelen, på besøg, tale med dem, undersøge alt om dyret osv....men alle kan få børn... ikke alle får lov at beholde dem...men hvor ville verden være et bedre sted, hvis børn skulle anskaffes som hunde...hmm...
Endnu lidt tanker....fra mig...som virkelig skal se at komme igang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Jordbærpigen

Ja du har ret.. Kan ik være mere enig!

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

Eva skriver:

at for at købe en hund, så skal man godkendes af kennelen, på besøg, tale med dem, undersøge alt om dyret osv....men alle kan få børn... ikke alle får lov at beholde dem...men hvor ville verden være et bedre sted, hvis børn skulle anskaffes som hunde...hmm...

Ork som du tænker i dag Eva..

Men kan ikke være mere enig...

Anmeld

1. maj 2009

..

Gid det var så vel alle steder.. Der er skræmmende mange mennesker der bare sælger en hund til hvem som helst - fx muskelhunde som bliver solgt til mennesker som ikke har forstand på det og som har de helt forkerte motiver med sådanne hunde eller de små "Paris Hilton" hunde til de unge tøser som bruger dem som tilbehør til deres indentitet og som glemmer at selv om hunden er lille så er det stadig en hund - som har Ulven som forfader..

-og Ja, utroligt alle bare kan få børn og bliver de fjernet så laver de da bare nogen nye..

Anmeld

1. maj 2009

Janep

ja hvor har du dog ret

Anmeld

1. maj 2009

Diana...

Meget enig.

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

Helt enig...

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Ja det er sgu ærgeligt.

Anmeld

1. maj 2009

Miamaja

Eva skriver:

netop. det burde ikke vaere en menneske ret at faa born. man skal kunne bevise at man kan tage sig af barnet inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.