Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har sovet spist sovet spist og tisset haha :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha Vi har for en gangs skyld haft en weekend, hvor vi ikke skulle noget!! Så vi har slappet af (og fået en ekstra lur), leget og hygget med børnene. Min mand og den store var nede og se skt Hans bål i går aftes - jeg måtte blive hjemme med sønnike, der fik feber og faldt i søvn på sofaen Han er dog frisk igen
Nu må jeg hellere få kigget på noget arbejde, jeg skal have færdigt til i morgen
/ Taco78
Lyder da som en hyggelig weekend god bedring med sønnemanden!
Sunsmile skriver: Fik handlet og ryddet op igår og holdt min fødselsdag for min nærmeste familie, hvor de så fik nyheden om at der en lille ny på vej hvilket de var meget glade for at høre
Fik handlet og ryddet op igår og holdt min fødselsdag for min nærmeste familie, hvor de så fik nyheden om at der en lille ny på vej hvilket de var meget glade for at høre
Ej hvor skønt!
camillahej skriver: Jeg har sovet spist sovet spist og tisset haha :-)
Min mand har været hjemme.. Det var så dejligt..
Men synd for ham at jeg var hundesyg..
Så jeg har puttet på sofaen imens manden har serviceret mig..
Jeg har slappet af, været ude og se bål og spist lækker mad med min skønne kæreste og familie.. OG tisset..
Mille A skriver: Jeg har slappet af, været ude og se bål og spist lækker mad med min skønne kæreste og familie.. OG tisset..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128