Er ikke sikker :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej vi er et ungt par, som har en dreng fra påske 2010, vi har så snakkede om længe at vi gerne ville have en mere, men vi har ikke sådan prøvet, men vi har heller ikk gjort noget for det ikke skulle ske, da jeg har pco og er meget overvægtig så det ikke bare sådan lige til her hjemme, men så er jeg gået 1 uge og 2 dage over tid i dag, så igår prøvede jeg at teste og i morges igen, jeg kunne se to streger, men den første var bare næsten ikke til at se, min kæreste mente ikke at han kunne se nogen streg, men synes heller ikke han kiggede ordenlig efter, så kiggede vores nabo på den hun sagde med det samme at den ikke var holdbar, fordi hendes to streger var noget tydligere, tænker bare skal jeg tro på det jeg selv så eller skal jeg tro der ikke er noget ?

Håber der nogen som kan hjælp mig lidt (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Humanincubator

Det er lige meget, hvor tydelig stregen er!

Men tag en test mere imorgen tidlig, og så ring til lægen imorgen, så de kan verificere det

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

Det er lige meget, hvor tydelig stregen er!

Men tag en test mere imorgen tidlig, og så ring til lægen imorgen, så de kan verificere det

Jeg skal til lægen i morgen i forvejen og så vil jeg tage en urin prøve med så kan de jo prøve at teste der inde, men tager osse en i morgen tidlig for at være sikker inden jeg tager den med ind og så det bare er mig, men tror nu ikke bare det er mig, da min kæreste spurgte mig i fredags om mine bryster ikke er vokset og jeg har mega kvalme, og blev testede i tirsdags og der var der slet ikke noget og nu kan jeg ane der er en streg mere (:

Håber endeligt det er vores tur igen, så vores kære dreng kan blive storebror (:

Anmeld

24. juni 2012

Humanincubator

Jeg krydser fingre!

Og din nabo lyder for øvrigt lidt mærkelig!

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

Jeg krydser fingre!

Og din nabo lyder for øvrigt lidt mærkelig!

Haha ja lige omkring det synes jeg osse det lød underligt, for det jo ikke ens for alle kvinder (:

Og mange tak (:

Anmeld

24. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej vi er et ungt par, som har en dreng fra påske 2010, vi har så snakkede om længe at vi gerne ville have en mere, men vi har ikke sådan prøvet, men vi har heller ikk gjort noget for det ikke skulle ske, da jeg har pco og er meget overvægtig så det ikke bare sådan lige til her hjemme, men så er jeg gået 1 uge og 2 dage over tid i dag, så igår prøvede jeg at teste og i morges igen, jeg kunne se to streger, men den første var bare næsten ikke til at se, min kæreste mente ikke at han kunne se nogen streg, men synes heller ikke han kiggede ordenlig efter, så kiggede vores nabo på den hun sagde med det samme at den ikke var holdbar, fordi hendes to streger var noget tydligere, tænker bare skal jeg tro på det jeg selv så eller skal jeg tro der ikke er noget ?

Har du ikke et billede. Min streg var også mega utydelig, men er altså i uge 9 i morgen.
Ellers viser en clear blue digital jo resultatet pænt tydeligt

Anmeld

24. juni 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

IIpIplIploHej vi er et ungt par, som har en dreng fra påske 2010, vi har så snakkede om længe at vi gerne ville have en mere, men vi har ikke sådan prøvet, men vi har heller ikk gjort noget for det ikke skulle ske, da jeg har pco og er meget overvægtig så det ikke bare sådan lige til her hjemme, men så er jeg gået 1 uge og 2 dage over tid i dag, så igår prøvede jeg at teste og i morges igen, jeg kunne se to streger, men den første var bare næsten ikke til at se, min kæreste mente ikke at han kunne se nogen streg, men synes heller ikke han kiggede ordenlig efter, så kiggede vores nabo på den hun sagde med det samme at den ikke var holdbar, fordi hendes to streger var noget tydligere, tænker bare skal jeg tro på det jeg selv så eller skal jeg tro der ikke er noget ?

Opload et billed og så skal vi svare hvad vi mener

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Har ikke noget billede af det, men har en veninde som har set den og hun kunne osse se en streg mere, men da jeg gik til lægen igår kunne de ikke teste posativ, så nu har jeg fået tid ved lægen Torsdag så må vi se hvad vi finder ud af :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.