invitation til 1 års, men aldrig haft kontakt ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

densmukkeline

Ja, mig og manden skulle igår til hans farfar's fødselsdag.

min mands familie er total splitret! jeg har kun kendskab til meget lidt af den hvilket vil sige: hans forældre, mormor, & søskende! Resten er ikke noget jeg har set i de 4 år jeg er kommet hos dem! så det var meget meget, svært for mig at forholde mig til fødselsdagen som vi var til igår hos hans farfar - hvor kusiner, fætre, faster, onkler ovs ovs var blevet inviteret! jeg ante, for det første ikke hvem alle de mennesker var, da min mand knap nok selv helt ku sige noget! og der, finder jeg meget hurtigt ud af, at det var hele min mands, fars familie!!! og jeg gir dem selvfølgelig hånden og hilser pænt på dem alle - og falder tilfældigt i god kontakt med manden's kusine - hvor hun fortæller - at de ik har set hinanden siden 2001!!!!!!!!!!!!!!! der var intet galt med disse mennesker da jeg fik snakket med dem, men jeg finder ud af at de ikke kan lide - min mands mor, og det faktisk har afholdt dem i at kontakte dem pga hendes fortid - ja, jeg springer hele den beskrivelse over - da jeg kort fortalt kan sige at min svigermor ikke er den nemmeste at omgås med.. så en slags form for forståelse har jeg! men nu til det store! det jeg vil bruge min tråd til! min mand går hen og invitere den del af familien han ikke har set siden 2001 til vores datters 1 års fødselsdag!!!! jeg er selvfølgelig glad for han har fået kontakt med dem alle - og var en meget glad mand, der omsider genså dem alle samlet - men ligefrem invitere dem til hendes 1 år??????? ER DET IK LIDT, FOR VILDT?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

PernilleogLouis

Nu ved jeg ikke hvor lang tid der er til den fødselsdag men måske kunne man lige nå at invitere dem til en middag inden man tag beslutningen?? Ku man ikke det og var det mig og manden gerne ville så ville jeg bare støtte ham i det

Anmeld

24. juni 2012

densmukkeline

kicha skriver:

Nu ved jeg ikke hvor lang tid der er til den fødselsdag men måske kunne man lige nå at invitere dem til en middag inden man tag beslutningen?? Ku man ikke det og var det mig og manden gerne ville så ville jeg bare støtte ham i det

ja det nævnte jeg også for ham. Og det sagde han heller ikke nej til. Men jeg har rigtig svært ved at forholde mig til alt det, da vi i forvejen kæmper med det familie han har nu - hvor de tit er efter ham..

Anmeld

24. juni 2012

densmukkeline

kicha skriver:

der er en 3 uger til fødselsdagen

Anmeld

24. juni 2012

Pikku Myy

Jeg tænker at din mand har savnet sin familie, og nu hvor det endelig var muligt, greb han chancen og tog initiativ. Det er super fedt for ham, og du bliver nok nødt til at støtte ham i det 

Du skriver at I i forvejen kæmper med den del af hans familie I har kontakt med - måske ender det her med at blive den del af din mands familie som kan støtte ham? Det ville være en stor gevinst at få for at være lidt spontan omkring en 1 års fødselsdag. Du kan trøste dig med at dit barn også skal blive 2, 3, 4 etc

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.