Ja, mig og manden skulle igår til hans farfar's fødselsdag.
min mands familie er total splitret! jeg har kun kendskab til meget lidt af den hvilket vil sige: hans forældre, mormor, & søskende! Resten er ikke noget jeg har set i de 4 år jeg er kommet hos dem! så det var meget meget, svært for mig at forholde mig til fødselsdagen som vi var til igår hos hans farfar - hvor kusiner, fætre, faster, onkler ovs ovs var blevet inviteret! jeg ante, for det første ikke hvem alle de mennesker var, da min mand knap nok selv helt ku sige noget! og der, finder jeg meget hurtigt ud af, at det var hele min mands, fars familie!!! og jeg gir dem selvfølgelig hånden og hilser pænt på dem alle - og falder tilfældigt i god kontakt med manden's kusine - hvor hun fortæller - at de ik har set hinanden siden 2001!!!!!!!!!!!!!!! der var intet galt med disse mennesker da jeg fik snakket med dem, men jeg finder ud af at de ikke kan lide - min mands mor, og det faktisk har afholdt dem i at kontakte dem pga hendes fortid - ja, jeg springer hele den beskrivelse over - da jeg kort fortalt kan sige at min svigermor ikke er den nemmeste at omgås med.. så en slags form for forståelse har jeg! men nu til det store! det jeg vil bruge min tråd til! min mand går hen og invitere den del af familien han ikke har set siden 2001 til vores datters 1 års fødselsdag!!!!
jeg er selvfølgelig glad for han har fået kontakt med dem alle - og var en meget glad mand, der omsider genså dem alle samlet - men ligefrem invitere dem til hendes 1 år??????? ER DET IK LIDT, FOR VILDT?
Anmeld