Hvor er jeg bare glad for....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

Honningblomst

at jeg har haft de forældre jeg har og at mine børn har lige netop mig som mor...jeg er ikke fejlfri og det er måske en styrke også, ikke mindst at kunne indrømme det over for mine børn og sige undskyld.
Men jeg er lykkelig, glad og taknemmelig for jeg netop er havnet i den familie jeg er....at meget af det der gør mig til en god mor, er noget der er kommet naturligt fordi jeg kommer af det jeg gør.
Nå, det var bare lige lidt tanker en skøn fredag eftermiddag....hvor skal man da være heldig og glad for de ressourcer og muligheder man har her i livet, det er jo vitterlig ikke noget alle har.
Stort kram til alle jer skønne voksne piger og tak...
Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Tina2

Dejligt med et positivt indlæg:-) Og så sandt som det er sagt:-)

Anmeld

1. maj 2009

Assi

Dejlige tanker! Det er fantastisk at du kan se på din familie og opvækst med taknemmelighed og netop se det gode og det dårlige som en værdi - og en vigtig del af din rolle som mor.

God weekend

Astrid - også taknemmelig over alt det jeg har fået med..og stadigvæk får

Anmeld

1. maj 2009

Pia

Jeg giver dig så evigt ret..
jeg har det på samme måde med min familie og kunne slet ikke forstille mig det anderledes..

God weekend

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

at jeg har haft de forældre jeg har og at mine børn har lige netop mig som mor...jeg er ikke fejlfri og det er måske en styrke også, ikke mindst at kunne indrømme det over for mine børn og sige undskyld.
Men jeg er lykkelig, glad og taknemmelig for jeg netop er havnet i den familie jeg er....at meget af det der gør mig til en god mor, er noget der er kommet naturligt fordi jeg kommer af det jeg gør.
Nå, det var bare lige lidt tanker en skøn fredag eftermiddag....hvor skal man da være heldig og glad for de ressourcer og muligheder man har her i livet, det er jo vitterlig ikke noget alle har.
Stort kram til alle jer skønne voksne piger og tak...
Eva..

Nu vinder min mor nok ikke en pris for min opdragelse, men hun er et fantastisk menneske alligevel Dejligt indlæg btw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.