Første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

LEJ

JAAAA   som overskriften siger skal vi endelig ind til scanning. Har med længsel fulgt med, når i har skrevet om jeres scanninger og nu bliver det endelig vores tur til og se den lille spirer.  Synes torsdag er laaangt væk nu. 

Håber alt er ok med den lille og kan slet ikke vente til og skal se den for første gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

LauraL

Lineengberg skriver:

JAAAA   som overskriften siger skal vi endelig ind til scanning. Har med længsel fulgt med, når i har skrevet om jeres scanninger og nu bliver det endelig vores tur til og se den lille spirer.  Synes torsdag er laaangt væk nu. 

Håber alt er ok med den lille og kan slet ikke vente til og skal se den for første gang 

Ihh det bliver bare spændende.... Jeg går også spændt og venter på indkaldelse til nakkefoldsscanning....
Hvor lang tid inden blev du kaldt ind???

Vi har heldigvis set liv, har haft en abort i dec, så denne gang betalte vi os til en tryghedsscanning i 7+2 og der så vi et fint lille hjerte banke.... Stor oplevelse....

Pøj pøj med det..... :-) :-)

Anmeld

24. juni 2012

Missq4

Lineengberg skriver:

det er også den vildste oplevlse om det så er første eller 3 gang jeg er lige betaget af det held og lykke

Anmeld

24. juni 2012

LEJ

LauraL skriver:

Ihh det bliver bare spændende.... Jeg går også spændt og venter på indkaldelse til nakkefoldsscanning....
Hvor lang tid inden blev du kaldt ind???

Vi har heldigvis set liv, har haft en abort i dec, så denne gang betalte vi os til en tryghedsscanning i 7+2 og der så vi et fint lille hjerte banke.... Stor oplevelse....

Pøj pøj med det..... :-) :-)

Jeg fik brevet i torsdag. Så det var en uge før. Har du været afsted en gang før??

Anmeld

24. juni 2012

LEJ

Missq4 skriver:

det er også den vildste oplevlse om det så er første eller 3 gang jeg er lige betaget af det held og lykke

Glæder mig også som en sindsyg 

Anmeld

24. juni 2012

Missq4

Lineengberg skriver:

Jeg fik brevet i torsdag. Så det var en uge før. Har du været afsted en gang før??

det er min nr 3 så har prøvet det et par gange men ja vi valgt selv at betale for en trykhedsscanning denne her gang vi skal først til nf den 17/7 så der er lang tid til syntes jeg men tiden går jo hurtig nu der bliver sommerferie så det går nok

Anmeld

25. juni 2012

LauraL

Lineengberg skriver:

Nej jeg har ikk prøvet nf scanning før da dette er mit første barn, så er enormt spændt.... Men fik jo en tryghedsscanning i 7+2 pga tidligere abort....
Er så spændt på hvornår jeg skal scannes igen, de vil kalde mig ind en uge tidligere da jeg har nogle store cyster på den ene æggestok.... Men krydser fingre for at alt er okay....

Anmeld

25. juni 2012

LEJ

LauraL skriver:

Nej jeg har ikk prøvet nf scanning før da dette er mit første barn, så er enormt spændt.... Men fik jo en tryghedsscanning i 7+2 pga tidligere abort....
Er så spændt på hvornår jeg skal scannes igen, de vil kalde mig ind en uge tidligere da jeg har nogle store cyster på den ene æggestok.... Men krydser fingre for at alt er okay....

Det er så spændende. Ej, er de godartet. Jeg håber alt er ok både for dig og for den lille  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.