Nøøøøøj.... Hvor er det sejt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

Heidi.

At starte i SFO... Man må bare lege overalt, også i de andre sfo'er, og der er ikke noget hegn som likker en inde, og der er rigtig mange ting man kan lave, og de har wii, lissom mig selv, og alle mine venner er her, og legepladsen er større en hele børnehaven, og jeg har fundet toilettet, og jeg har ikke spist min mad, fordi jeg har leget, og hvorfor kommer du allerede nu????

JA! Det var hvad frederikke sagde da jeg hentede hende kl 13.00. Hun blev ked af det da jeg gik, fordi hun gerne vill med hjem, og derfor lovede jeg at hente hende tidligt... Men det virkede som om hun havde hygget sig... Fedt...

Ville bare lige dele det med jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Stumpen

Sikke en dejlig dag hun har haft.. og lækkert at den blev en succes, når nu hun var trist da du gik
Kan i øvrigt godt lide den tanke om den overgang du beskrev den anden dag, som jeg ikke lige fik svaret på..

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Sikke en dejlig dag hun har haft.. og lækkert at den blev en succes, når nu hun var trist da du gik
Kan i øvrigt godt lide den tanke om den overgang du beskrev den anden dag, som jeg ikke lige fik svaret på..

Hvilken en tanke?? Om hvilken en overgang?

Anmeld

1. maj 2009

Stumpen

Den der med at de starter i sfo før de starter i skole, så de kan se hvem der falder bedst i hak med hvem osv...

Anmeld

1. maj 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Den der med at de starter i sfo før de starter i skole, så de kan se hvem der falder bedst i hak med hvem osv...

Nåhrrrr Så er jeg med...

Anmeld

1. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hi hi, hvor er hun sød
Og dejligt at hun allerede er faldet så godt til.

Nu skal min datter først starte i skole til næste år, men har allerede tænkt... Er det ikke mærkeligt at børnene ikke er "lukket inde"? Tror jeg i den første lange tid vil være virkelig nervøs for at min datter (evt sammen med andre) vil gå på opdagelse uden for skolens område

Anmeld

1. maj 2009

3rollinger

Hvor super at hun bare har haft en fed dag.

Er det ikke helligdag idag i DK? Det er det her i Spanien i anledning af 1. maj.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.