Er der nogen fra fynsland her i gruppen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

babyone

Hejsa, er der nogle fra det fynske her i gruppen? Jeg bor selv 15 km fra Odense, og ville gerne finde nogle at nyde lidt af barslen med, og et + ville jo være børn på næsten samme alder.

Kom frisk hvis i lyster bekendskaber, og lad os se hvad det evt. kunne blive til.

Andre er selvfølgelig også velkommen, men geografien sætter tit en stopper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Annana89

Hej hej!

Jeg er os fynbo og bor på Tåsinge

Anmeld

25. juni 2012

babyone

Annana89 skriver:

Hej hej!

Jeg er os fynbo og bor på Tåsinge

Hejsa, jamen så er der flere i gruppen Er du ved at være klar til ankomst af den lille? var lige inde og se din profil og kan se du har termin lidt før mig- Jeg har d. 17 juli.

Jeg er tilflytter til fyn og arbejder forsat i jylland, min omgangskreds er derfor bosat spredt i jylland. Jeg søger derfor nogle friske piger her på fyn.

Anmeld

26. juni 2012

sarahjylland

Ja jeg er fra Ebberup området, ude på Helnæs

Anmeld

28. juni 2012

Nattøs

odense termin den 19 juli

Anmeld

29. juni 2012

Annana89

babyone skriver:

Hejsa, jamen så er der flere i gruppen Er du ved at være klar til ankomst af den lille? var lige inde og se din profil og kan se du har termin lidt før mig- Jeg har d. 17 juli.

Jeg er tilflytter til fyn og arbejder forsat i jylland, min omgangskreds er derfor bosat spredt i jylland. Jeg søger derfor nogle friske piger her på fyn.

Ja mere end klar sy sjeg Eij min krop giiider bare ikke at være gravid mere og vi er meget utoldmodige for at møde vores lille søn nu!

hvad med dig?

Måske vi skulle lave et fynmøde når vi alle har født og har overskud? Kunne være rigtig hyggeligt i hvert fald.

Anmeld

29. juni 2012

babyone

Annana89 skriver:

Ja mere end klar sy sjeg Eij min krop giiider bare ikke at være gravid mere og vi er meget utoldmodige for at møde vores lille søn nu!

hvad med dig?

Måske vi skulle lave et fynmøde når vi alle har født og har overskud? Kunne være rigtig hyggeligt i hvert fald.

Vi er også så småt klar- eller ja mere end før. Vi har bygget om de sidste par år, så det sidste ½ år har været uden bad,køkken mm. faktisk kun soveværelset vi havde til at bo i. Vi har nu en færdig 1 sal, og mangler lidt i stueetagen endnu.

Jeg har det fantastisk, ingen gener af nogen art, så jeg knorkler derud af, stor mave i overalls er nu et smukt syn

Jeg er frisk på fynbo møde,kunne være dejligt for både store og små.

Anmeld

29. juni 2012

Annana89

babyone skriver:

Vi er også så småt klar- eller ja mere end før. Vi har bygget om de sidste par år, så det sidste ½ år har været uden bad,køkken mm. faktisk kun soveværelset vi havde til at bo i. Vi har nu en færdig 1 sal, og mangler lidt i stueetagen endnu.

Jeg har det fantastisk, ingen gener af nogen art, så jeg knorkler derud af, stor mave i overalls er nu et smukt syn

Jeg er frisk på fynbo møde,kunne være dejligt for både store og små.

ahh ja så begynder i at være der Er det første barn du venter?

Heldige dig! Jeg har egentlig også været rimelig forskånet for gener! Har haft en smule bækkenløsning og så har jeg lidt af konstant halsbrænd de sidste 4 mdr og ja så sårn lidt småting der hørere med at være gravid.

Kan bare mærke at min krop ikke gider alt den vægt osv. mere. Men nu er der os kun 9(næsten 8) dage til min termin og håber virkelig ikke jeg går for meget over tid.

Ja helt sikkert, måske man kunne lave en zootur i odense sidst på sommeren?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.