Arrrggg ka ik sove igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har bare sovet rigtig dårligt den sidste uges tid. Vågner simpelhen hver gang jeg ska vende mig pga ondt i bæknet, maven ik ka følge med rundt eller konstanthalsbrand, som bare brander helt nede fra maven og op, så det gør ondt

Så i dag / nat, har jeg lige sovet 1  1/2 times tid og pludselig går vores klokradio amok, lyder som en invasion fra rummet!! Bliver totalt forskrækket og falder næsten ud af sengen. Nu har jeg så meget halsbrand og er så vågen at jeg ik ka sove igen, selvom jeg er mega træt. Gir det mening? 

Arg skod og stakkels, stakkels mig ik?? Nååår ja og min kærste snorker! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

crille

Nitten!!! Håber du har fået ro? Kender udemærket det du skriver og har nu vendt og drejet mug den sidste time. Kakao har taget den værste halsbrand, isposen er ved at køle fodsålerne og sækkepuden er hevet ind i sengen så jeg kan ligge lidt på maven, men det syntes ikke til St virke i dag. Manden er stadig til fest, så i nat er det ingengang ham der holder os vågne med sin snorken.. Ik endnu i hvert fald Åhh alle de problemer.. Hehe.. Ku være rart om man bare et par timer ku give manden lov at være den gravide

Anmeld

24. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja totalt nitten!! Kærsten spørg også bare om jeg ik bare ka ligge mig til at sove igen, men det er jo desvære ik helt så nemt!! 

Heldigvis ka jeg snart se en ende på det, da jeg senest bliver sat igang på termin, d3/7!! Puha glæder mig godt nok til at sove på maven igen!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.