Vægttab kom med tips til træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

mpr

Hej folkens ja jeg gør det her ikke anno :p

men ville gerne høre jer kvinder om at hjælpe mig med nogle trænings ideer, mit vægt er desværre røget op på 95 kg selvom man ikke helt kan se det O_o men i hvert fald jeg SKAL ned i vægt og derved igang med træning, har medlems skab i et fitness center men er elendig til at gå derned fordi halvdelen af min krop er fyldt med stræk mærker og alle glor når jeg skifter tøj i omklædnings rummet så har ikke lysten til at tage derned, hvilket betyder evt træning jeg kan foretage hjemme eller udenfor ud over løb eller måske forskellige slags løb. Men jeg skal af med minium 20-25 kg gerne mere inden vi begynder pb om et år da jeg ellers ikke ville kunne få lov til at føde et evt. barn her i vores by og derfor skulle helt til Herning (på trods af vi ingen bil har) og er nervøs for følge sygdomme man kan få når man har en bmi på over 30 især fordi jeg i forvejen har meget med hovedpine...

Nogen ideer i kloge kvinder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

La´chrissen

Chel1992 skriver:

men ville gerne høre jer kvinder om at hjælpe mig med nogle trænings ideer, mit vægt er desværre røget op på 95 kg selvom man ikke helt kan se det O_o men i hvert fald jeg SKAL ned i vægt og derved igang med træning, har medlems skab i et fitness center men er elendig til at gå derned fordi halvdelen af min krop er fyldt med stræk mærker og alle glor når jeg skifter tøj i omklædnings rummet så har ikke lysten til at tage derned, hvilket betyder evt træning jeg kan foretage hjemme eller udenfor ud over løb eller måske forskellige slags løb. Men jeg skal af med minium 20-25 kg gerne mere inden vi begynder pb om et år da jeg ellers ikke ville kunne få lov til at føde et evt. barn her i vores by og derfor skulle helt til Herning (på trods af vi ingen bil har) og er nervøs for følge sygdomme man kan få når man har en bmi på over 30 især fordi jeg i forvejen har meget med hovedpine...

Spinning er super godt, både muskel byggende og fedt forbrændende. Og det er en super combi når man skal tabe sig. Og så tag at skifte tøj hjemme fra og gå i bad der hjemme jeg er selv spinnings instruktør. Så bed det hjælper. Og gerne kombineret med anden trræning.
Held og lykke det skal nok gå

Anmeld

24. juni 2012

mpr

La´chrissen skriver:

Spinning er super godt, både muskel byggende og fedt forbrændende. Og det er en super combi når man skal tabe sig. Og så tag at skifte tøj hjemme fra og gå i bad der hjemme jeg er selv spinnings instruktør. Så bed det hjælper. Og gerne kombineret med anden trræning.
Held og lykke det skal nok gå

Ved ikke helt :s først fordi jeg har det der problem med fitness centre men også lige den der form for træning er jeg lidt bange for fordi jeg har prøvet det og det resulterede i at jeg besvimede på cyklen og faldt af :s

Anmeld

24. juni 2012

come2

Chel1992 skriver:

Du skal igang med noget løb.

Noget hvor din puls er oppe.

Gå hurtigt - jogge / skifte mellem dette.

Når kondien med tiden er der så sæt løb ind også

Anmeld

24. juni 2012

mpr

come2 skriver:

Du skal igang med noget løb.

Noget hvor din puls er oppe.

Gå hurtigt - jogge / skifte mellem dette.

Når kondien med tiden er der så sæt løb ind også

Det var også noget i den stil jeg tænkte Men hvor meget og hvor ofte? læser nogen steder man skal gøre det hver anden dag og så holde hvile pause imellem men er det virkelig nødvendigt? oO

Anmeld

24. juni 2012

come2

Chel1992 skriver:

Det var også noget i den stil jeg tænkte Men hvor meget og hvor ofte? læser nogen steder man skal gøre det hver anden dag og så holde hvile pause imellem men er det virkelig nødvendigt? oO

Jeg ville bruge det program feks man-ons-fre-søn

og så gå en tur i rask tempo tirs-tors og lør.

Anmeld

24. juni 2012

mpr

come2 skriver:

Jeg ville bruge det program feks man-ons-fre-søn

og så gå en tur i rask tempo tirs-tors og lør.

En fantastisk ide så får jeg heller ikke de der pauser som gør at jeg måske får svært ved at komme ud hvis jeg skulle have siddet inde en enkelt dag og så skal ud dagen efter

Anmeld

24. juni 2012

come2

Chel1992 skriver:

En fantastisk ide så får jeg heller ikke de der pauser som gør at jeg måske får svært ved at komme ud hvis jeg skulle have siddet inde en enkelt dag og så skal ud dagen efter

Jeg har trænet en del det sidste år.

Dog er jeg mest til styrketræning, men det giver simpelthen ikke nok.

Jeg har også behov for at få pulsen op, for det sætter gang i vægttab.

Jeg har tabt 10 kg på et år, ved at træne hhv Zumba, step, og opstrammende træning.

Jeg kunne have tabt mere hvis jeg også spiste 100% sund, men jeg tager lidt af gangen så jeg ik kører træt i det

Anmeld

24. juni 2012

La´chrissen

Chel1992 skriver:

Ved ikke helt :s først fordi jeg har det der problem med fitness centre men også lige den der form for træning er jeg lidt bange for fordi jeg har prøvet det og det resulterede i at jeg besvimede på cyklen og faldt af :s

Man skal jo ikke tonse igennem første gang, men stille og rolig bygge formen op. Det giver simpelthen virkelig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.