hva skal i lave på denne 1 maj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

eliasogmor

jeg skal snart hente min guldklump....så skal vi en tur ned i byen og finde noget tøj til mig ( for hun skal nemlig i byen i morgen..jubiii)..bagefter skal vi mødes med min veninde ( som er højgravid), og hygge mens hendes mand kører bmx, på sådan en bane dut (hmm ,troede kun det var for børn, men også grandvoksne mænd kan åbentbart)...føler mig oven i købet super lækker i dag,,,så glæder mig.... masser af sommer knus fra louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

lonemus

Jeg er på vej i Bon-Bon land )

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

Jeg har børnefri og skal en tur til kbh...shoppe og drikke lidt koldt-smiler
dejligt..
God 1 maj..
Knus..

Anmeld

1. maj 2009

eliasogmor

lonemus skriver:

Jeg er på vej i Bon-Bon land )

ej det er jo faktisk snyd....

Anmeld

1. maj 2009

eliasogmor

Eva skriver:

Jeg har børnefri og skal en tur til kbh...shoppe og drikke lidt koldt-smiler
dejligt..
God 1 maj..
Knus..

lyder da dejligt....

Anmeld

1. maj 2009

NoName

Hej...

Jeg har været på arbejde indtil kl 12... dejligt med tidligt fri på sådan en smuk fredag...
Go' 1. Maj til jer alle sammen...

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

Jeg skal vist bare være syg denne dejlige 1 maj.. Er blevet snot forkølet.. Men skal dog hente manden senere, da han er ude til kolde fadbamser med kollegaerne...

Anmeld

1. maj 2009

Tina2

Jeg har fri idag sammen med min mand og mine unger:-) Så vi hygger bare herhjemme:-)

Iaften skal jeg ud at spise og i Jomfru Ane gade med 5 venner:-)

Anmeld

1. maj 2009

Mette_81

Hej Tøser.

vil bare fortælle jer alle at jeg er MEGA misundelig på jer ALLe..det lyder simpelthen bare så hyggeligt. ville ønske jeg kunne tage ud og shoppe, drikke en kold øl i kbh og mødes med venner til spisning i jomfru ane gade i aften i stedet sidder jeg og tæller timer til at jeg endelig kan holde fri fra arbejde og komme hjem og ligge ned. baby er totalt vild med at sparke til ribben idag, så jeg har mest lyst tl at gå i hi... øv øv øv..

Men rigtig god dag til jer alle.

Anmeld

1. maj 2009

Nanna1985

Halløj God 1 Maj dag til jer alle

Jeg har været i Odense og shoppe sommertøj til mig selv Kæresten gik os noget tøj og det samme gjorde vores dejlige datter

Ellers skal vi op til mine svigerforældre og grille idag og bare HYGGE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.