Kvalme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

komodo

med de første tre har jeg brækket mig i gennemsnit to-tre gange om dagen og haft kvalme det meste af døgnet fra uge 7-15 ca, og denne her gang har jeg ikke haft kvalme endnu og er 31+0 idag så tror jeg slipper  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Solstrålebørn

Meget tidligt i begge graviditeter... Det udviklede sig til opkast dagligt helt frem til fødslen.. 

Anmeld

23. juni 2012

Nadja+Baby+2012

Anonym skriver:

Det var da til at holde ud  

Ja... den første uge var slem, fordi jeg lige skulle vænne mig til hvad der hjalp at spise og sådan... + at jeg ikke brækkede mig - jeg havde alene kvalme..

Anmeld

24. juni 2012

frk andreasen

Anonym skriver:

Simpelt spørgsmål.. Hvornår fik i første gang kvalme i jeres graviditet

7+ alle gange var dog værst med nr to der var jeg dødsyg fra 7+ til 16+( en dreng) og ellers løbende igennen resten af tiden

1 (en pige) og denne( ved ik ) har jeg faktisk ik rigtig haft andet end en uge med virkelig kvalme.. men det kommer og går

knus tanja 15+2

Anmeld

24. juni 2012

VNB

Med Viktor havde jeg ikke rigtig kvalme.. kun en lille bitte smule fra 4+0 til 7+0 ca. slet ikke noget der generede mig i hverdagen..

Men denne gang har jeg haft massiv kvalme fra uge 4+0 og har det stadigvæk her 13+1 håber og ber til at det snart går væk! Nogle dage orker jeg næsten ikke at bevæge mig udenfor huset pga. kvalme 

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Meget tidligt i begge graviditeter... Det udviklede sig til opkast dagligt helt frem til fødslen.. 

PUha det lyder ikke sjovt

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

7+ alle gange var dog værst med nr to der var jeg dødsyg fra 7+ til 16+( en dreng) og ellers løbende igennen resten af tiden

1 (en pige) og denne( ved ik ) har jeg faktisk ik rigtig haft andet end en uge med virkelig kvalme.. men det kommer og går

knus tanja 15+2

Så det er åbenbart meget forskelligt fra graviditet til graviditet

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

med de første tre har jeg brækket mig i gennemsnit to-tre gange om dagen og haft kvalme det meste af døgnet fra uge 7-15 ca, og denne her gang har jeg ikke haft kvalme endnu og er 31+0 idag så tror jeg slipper  

Ja mon ikke du slipper hihi

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg er så heldig at jeg helt er sluppet for det

Hvor er du heldig  

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Med Viktor havde jeg ikke rigtig kvalme.. kun en lille bitte smule fra 4+0 til 7+0 ca. slet ikke noget der generede mig i hverdagen..

Men denne gang har jeg haft massiv kvalme fra uge 4+0 og har det stadigvæk her 13+1 håber og ber til at det snart går væk! Nogle dage orker jeg næsten ikke at bevæge mig udenfor huset pga. kvalme 

Det er tidligt du får kvalme... Havde du også kvalme inden du testede positiv? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.