Nogen der kender elliotts -outlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

Mumto3

Hej med jer shoppelystne kvinder

Er der nogen af jer der kender til elliotts lagersalg? Jeg har lige fået en brochure i hånden fra dem, men det hele virker sådan lidt hemmelighedsfuldt. Er der nogen der er medlem, eller har været der? -og hvad er det for nogle mærker de sælger? og hvordan er priserne?

Håber at nogen har lidt erfaring.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

LauraLW

Mumto3 skriver:

Hej med jer shoppelystne kvinder

Er der nogen af jer der kender til elliotts lagersalg? Jeg har lige fået en brochure i hånden fra dem, men det hele virker sådan lidt hemmelighedsfuldt. Er der nogen der er medlem, eller har været der? -og hvad er det for nogle mærker de sælger? og hvordan er priserne?

Håber at nogen har lidt erfaring.....

Kan ikke lige huske hvilke mærker der er, men der er både til kvinder, mænd og børn (det er ikke ukendte mærker, men ok kvalitet... bl.a wheat til børn) - Og det varierer vist lidt om der er noget "godt" eller ej... Har kun været der 1 gang, så derfor er mit svar måske ikke så snedigt :-) Men hver gang de holder lagersalg er der et ekstra mærke med... da jeg var der var det rice (kurve, skåle etc), og det var meget fedt. Det næste er med Amokka som ekstra. Så der kan man give den gas med kaffe, chokolade etc.

Anmeld

1. maj 2009

Bastian

Jeg synes Eliotts er supergodt. Det svinger vist meget hvilke mærker de har, men jeg tidligere været heldig at finde Fablefant (som nu er gået konkurs, så måske er det sidste gang man kan finde det der?), Wheat, MeToo, Rapt m.fl. Jeg ved ikke, hvad de har af dame- og herretøj, men udvalget er stort. Du sparer en del på tøjet, måske ca. 30-40%.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.