Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sidder med denne totalt vilde indre lykke i hjertet!!!
JEG ER ENDELIG GRAVID!!! ER DEN LYKKELIGSTE KVINDE NOGENSINDE!!!
Har den indfundet sig hos jer???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har det på samme måde, glæder mig sådan til at se min lille blyp og når hjertet slår derefter er alt roligt :-) må være en helt fantastisk oplevelse. ;-)
ønskebarn74 skriver: Jeg sidder med denne totalt vilde indre lykke i hjertet!!! JEG ER ENDELIG GRAVID!!! ER DEN LYKKELIGSTE KVINDE NOGENSINDE!!! Har den indfundet sig hos jer???
Der mangler altså en "synes godt om" - knap herinde Glæder mig til at se lille blob når han/hun kommer ud Knuuuuus
Sandra1985 skriver: Der mangler altså en "synes godt om" - knap herinde Glæder mig til at se lille blob når han/hun kommer ud Knuuuuus
det kan du tro jeg også gør søs!!!
var helt bange for at hoste den ud inat...
vagtlægen fik sig et godt grin...
camillahej skriver: Jeg har det på samme måde, glæder mig sådan til at se min lille blyp og når hjertet slår derefter er alt roligt :-) må være en helt fantastisk oplevelse. ;-)
det er det, kan jeg love dig for..
Det er så dejligt at du er så lykkelig søde!!
Du fortjener al den lykke der tilsmiler jer lige nu synes jeg!!
Og for at svare på dit spørgsmål, så ja, jeg er rigtig glad... Men må da indrømme at fordi det nu er anden gang, så er jeg ikke helt ligeså spændt og ovenud lykkelig som du er lige nu
Da Silas satte sig fast var det jo en hel ny verden vi skulle til at begive os ind i og det var MEGET spændende og vi havde jo også prøvet i halvandet år, så derfor var det ekstra spændende og vidunderligt at det endelig skulle være vores tur
Den her gang er jeg kun lige nået at blive mig selv igen og så skal jeg til alt det der med kvalme, ømme bryster, total træthed all the time og nat-tisning igen, så jeg ved hvad jeg går ind til og er derfor ikke helt så spændt på graviditeten, men MEGET spændt på resultatet... Og den her gang skal vi jo ikke have kønnet at vide, så derfor synes jeg også det er ultra spændende at se hvad det bliver til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128