børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Nattøs

hvad bruger i børnepenge på? som en del af husholdningen eller kun til barnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

wamse

Som en del af husholdningen De bliver for det meste brugt til, at betale lidt større regninger

Anmeld

23. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De kommer ind i vores budget, men hvis de skal have større ting køber vi det som regel når der kommer børnepenge. Vi bruger penge på dem løbende og ikke kun når der kommer børnepenge.

Anmeld

23. juni 2012

Solstrålebørn

MoarHvidovre skriver:

De kommer ind i vores budget, men hvis de skal have større ting køber vi det som regel når der kommer børnepenge. Vi bruger penge på dem løbende og ikke kun når der kommer børnepenge.

Og det samme her... 

Anmeld

23. juni 2012

Fenja09

Det er meget forskelligt - nogle gange bruger vi dem på Alberte og andre indgår de i husholdningen. Kommer meget an på om hun mangler noget eller ej.

/Fenja

Anmeld

23. juni 2012

L&V

Nattøs skriver:

hvad bruger i børnepenge på? som en del af husholdningen eller kun til barnet?

Her bliver de kun brugt på Laura.. Næste gang der kommer penge ska hun ha en ny autostol og lidt tøj alt efter hvor meget der er tilbage

Anmeld

23. juni 2012

MorDk

Her er de ikke indregnet i budgettet!!

Pengene går til vores dreng. Tøj osv.

Næste gang går nogle af pengene til ny junior-seng + madras mm.

Anmeld

23. juni 2012

Mettefpigen

Det som vi har brug for Mangler Lukas noget får han det, mangler vi noget får vi det... Ellers står de bare kontoen til mad...

Anmeld

23. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
De bliver brugt på det, der er brug for men er ikke indregnet i mit budget.

Næste gang, de kommer, er første gang, de ikke er øremærkede til noget, så de vil stå på kontoen, og så har jeg dem, når der skal købes efterårstøj mm til børnene.

Mine børn får tøj, sko mm løbende og ikke kun, når bfy kommer

Anmeld

23. juni 2012

Carl-Emil's mor

I år ryger de i opsparing næste år når jeh skal læse igen ryger de med i budget men børnepengene fra hans far går ikke i budget, de går i Carl-Emils konto og bliver brugt på mere tøj og legetøj osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.