opdateret!!! S, M, L fra 10 kr :) kom og se om du ik mangler noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. juni 2012

Mor1012

frkanonym skriver:

de ser bare lige hvide ud, men sidder også med solen ind i skærmen .. men så er de desværre for små :/ er en størrelse medium, lille large måske. alt efter modellen selvfølgelig. har nogle everlast i hvid, de er størrelse medium - så mon ikke, jeg kan passe dem du har også?

men de everlast som jeg har udover de sorte her med pink syning i siden, er de small.. og hvis dine hvide er str medium, så skal du nok have medium. men du sender bare en privat besked hvos det er,

har lagt 3 nye billeder ind på side 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Mor1012

frkanonym skriver:

jeg synes, de er vildt fede i sort/pink. hvor er du fra i landet?

Jeg bor i silkeborg

de er os super fede, og de ka bruges hele året..

jeg bor i silkeborg

Anmeld

25. juni 2012

frkanonym

Emilie2010 skriver:

Jeg bor i silkeborg

de er os super fede, og de ka bruges hele året..

jeg bor i silkeborg

jeg skal til silkeborg imorgen, hvis det er.. hvad skal du have for bukserne?

Anmeld

25. juni 2012

Mor1012

frkanonym skriver:

jeg skal til silkeborg imorgen, hvis det er.. hvad skal du have for bukserne?

hvor lækkert bor du tæt her på siden du lige skal til byen

de er en smule fnuldret  på lårene, men det er ikke hvidt fnuller som der ofte er på tøj, så man ser det ikke på samme måde.

det skal lige siges at de er lidt tykkere end de alm everlast som de andre jeg har , men de er super behagelige af have på !!!

jamen de koster jo 299,95 fra ny , eller det gjorde de da jeg købte

ville gerne have 70 kr

Anmeld

25. juni 2012

frkanonym

Emilie2010 skriver:

hvor lækkert bor du tæt her på siden du lige skal til byen

de er en smule fnuldret  på lårene, men det er ikke hvidt fnuller som der ofte er på tøj, så man ser det ikke på samme måde.

det skal lige siges at de er lidt tykkere end de alm everlast som de andre jeg har , men de er super behagelige af have på !!!

jamen de koster jo 299,95 fra ny , eller det gjorde de da jeg købte

ville gerne have 70 kr

jeg er fra fårvang og tager kørekort i silkeborg .. + går i skole i silkeborg, så er der rimelig tit.

kan du evt sende nogle billeder af bukserne, så man kan se det fnuller, du snakker om?

Anmeld

25. juni 2012

Mor1012

frkanonym skriver:

jeg er fra fårvang og tager kørekort i silkeborg .. + går i skole i silkeborg, så er der rimelig !@#$%^&*.

kan du evt sende nogle billeder af bukserne, så man kan se det fnuller, du snakker om?

ja jeg prøver lige i mellemtiden kan du jo se de nye billeder jeg har lagt ind det er nogle af de sidste billeder på side 1 hvor alle de andre billeder også er som jeg lagde ind fra start af.

super du bor så tæt på har du os små børn

Anmeld

25. juni 2012

frkanonym

Emilie2010 skriver:

ja jeg prøver lige i mellemtiden kan du jo se de nye billeder jeg har lagt ind det er nogle af de sidste billeder på side 1 hvor alle de andre billeder også er som jeg lagde ind fra start af.

super du bor så tæt på har du os små børn

jeg har set de nye billeder på side 3
 nej, har desværre ingen børn. har mistet to gange :/ .. så kunne være højgravid nu og have en enkelt på 1 år.

Anmeld

25. juni 2012

Mor1012

frkanonym skriver:

jeg er fra fårvang og tager kørekort i silkeborg .. + går i skole i silkeborg, så er der rimelig !@#$%^&*.

her har jeg vedhæftet lidt billeder.

det er ikke til at se på billedet , men man kan da lige ane det .

jeg sys ikke det er slemt, det ikk sådan man tænker, hold kæft de er godt nok slidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2012

Mor1012

frkanonym skriver:

jeg har set de nye billeder på side 3
 nej, har desværre ingen børn. har mistet to gange :/ .. så kunne være højgravid nu og have en enkelt på 1 år.

Øv det jeg ked af , det skal nok komme ! der er altid en mening med at man taber

Anmeld

25. juni 2012

frkanonym

Emilie2010 skriver:

her har jeg vedhæftet lidt billeder.

det er ikke til at se på billedet , men man kan da lige ane det .

jeg sys ikke det er slemt, det ikk sådan man tænker, hold kæft de er godt nok slidt

lidt slidt er de da, men ikke meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.