Tur i Aalborg zoo (MASSIV billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

morethanperfect

Min deeeeeeejlige kæreste har fødselsdag i morgen, hvilket vi fejrede i zoo i dag med min familie Suverænt lækker dag, med perfekt vejr - ikke varmt, ikke koldt, overskyet og et enkelt regnskyld = INGEN mennesker + perfekte muligheder for fotografering!
Var dog dybt skuffet over de ringe muligheder for at fotografere aber, elefanter og giraffer samt de manglende løver og tigre

Men pyt - så måtte de andre dyr jo stå model Dog drillede mit telezoom en del... Men pyt. Fik nogenlunde reddet billederne med en smule redigering

Det bedste ved dagen var nok Marias begejstring! Da vi lige var kommet ind gik hende og Dan lidt væk imens vi fandt et toilet. Da vi kom tilbage løb hun os i møde, helt oppe at køre, imens hun råbte: "fugle! kom, moster! fugle!!!!" Sikke en glæde.

P.S. jeg advarede jer om spam!

Det er altså helt utroligt hvad du kan gøre ved ting på dine billeder !!
Normalt gider jeg virkelig ikke sidde og glo på billeder af aber , men her der sidder jeg og kigger , og tænker , hvordan gør hun dog , hun må ha et virkelig godt kamera !!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Solstrålebørn

Fantastiske billeder... 

Anmeld

23. juni 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ja de bliver bare KÆMPE tykke, når de er gravide !

Tillykke med Dan imorgen 

JA, er du åndssvag!!

TAk 

Anmeld

23. juni 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Det er altså helt utroligt hvad du kan gøre ved ting på dine billeder !!
Normalt gider jeg virkelig ikke sidde og glo på billeder af aber , men her der sidder jeg og kigger , og tænker , hvordan gør hun dog , hun må ha et virkelig godt kamera !!!  

Hehe, du er så sød, Tine
Jeg vil dog påstå at mit kamera ikke skal have æren  Jeg kunne sagtens tage disse billeder med et almindeligt lommekamera, hvis jeg dog havde muligheden for at komme tæt nok på!

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Dinna88 skriver:

Nej, man skal virkelig have et ordentligt objektiv

Jamen, altså, du skal nok bare have fat i et telezoom. Men! læs om dem på nettet først... Jeg vidste på forhånd at autofokus KAN drille - og holy himmelko! Det kan være træls. Linsen flyver frem og tilbage ved det mindste.  Men det går. Fik det på tilbud til 2000, så jeg er tilfreds!  

Okay

Har en ven der er fotograf, måske han kan hjælpe med at vælge det rigtige

Men tak for dit svar, skal nok være obs

Anmeld

23. juni 2012

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Okay

Har en ven der er fotograf, måske han kan hjælpe med at vælge det rigtige

Men tak for dit svar, skal nok være obs

Det er faktisk ikke så svært - du skal bare finde ud af hvor langt du vil kunne zoome, og så finde det objektiv Og så se om du vil have et originalit canon objektiv, eller hvad du vil.

Mend det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.