tegnblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

sarahjylland

Hej piger.

Hvornår får man det??

Og hvor meget er tegnblødning??

Jeg var på wc og der var lidt blod med ude. Er godt klar over det er ok men jeg har aldrig haft tegnblødning.

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Pas, men opper dem lige!! Ku da være fint hvid det var det!! Vh stine

Anmeld

29. juni 2012

Annana89

Hmm jeg aner ikke hvordan en tegnblødning ser ud, men efter hvad jeg har læst kan det vel være livmodermunden der er ved at modne sig så de små blodkar springer?!

Det er mit umiddelbare bud...

Anmeld

29. juni 2012

Ditte-3

har ingen ide har ik blødt ved nogle a mine greviditeter men kan da være det kommer dene gang,

Anmeld

29. juni 2012

sarahjylland

Tegnblødning er når man "bare" har lidt blod på papiret når man har tørret sig. Det har jeg haft her til slut---

Anmeld

29. juni 2012

Annana89

sarahjylland skriver:

Tegnblødning er når man "bare" har lidt blod på papiret når man har tørret sig. Det har jeg haft her til slut---

Men de kommer da af at livmodermunden er ved at modne sig så de små blodkar springer ikke? Eller har jeg læst forkert.

Anmeld

29. juni 2012

sarahjylland

Annana89 skriver:

Men de kommer da af at livmodermunden er ved at modne sig så de små blodkar springer ikke? Eller har jeg læst forkert.

Jo det kan det. Ved ikke lige hvornår du har termin men det kan også komme at sart livmoderhals. Så ved sex kan det feks blive tricket. Mit kom uden men er også 39+1 idag og jeg var 38+5 da jeg havde det

Anmeld

29. juni 2012

Annana89

Jo det kan det. Ved ikke lige hvornår du har termin men det kan også komme at sart livmoderhals. Så ved sex kan det feks blive tricket. Mit kom uden men er også 39+1 idag og jeg var 38+5 da jeg havde det

Okay! Jeg har ikke blødt en eneste gang i min graviditet så tror ikke jeg er en af dem med sart livmoderhals! men hvis man så får det her tæt på terminen(er selv 38+5 idag) er det så fordi fødslen er rundt hjørnet eller kan man få en tegnblødning og der så stadig er uger til?

Anmeld

30. juni 2012

sarahjylland

Annana89 skriver:

Okay! Jeg har ikke blødt en eneste gang i min graviditet så tror ikke jeg er en af dem med sart livmoderhals! men hvis man så får det her tæt på terminen(er selv 38+5 idag) er det så fordi fødslen er rundt hjørnet eller kan man få en tegnblødning og der så stadig er uger til?

den blir mere sart mod slut. Har heller ikke blødt andet end de her gange til slut og intet er sket endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.