fuldtids boernepasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

TNBC

Det jeg allerhelst vil lige nu, er at vaere privat boernepasser, men er det let at finde nogen der har brug for det?? NOPE!!

Eller jo der er nogen der har brug for det, men det er inde i Kbh. og jeg er i gang med at leje lejlighed i Nivaa(og har ikke bil)
Saa hvis du eller du kender nogen, der maaske har et barn, der ikke kan klare at vaere sammen med saa mange boern hele tiden, eller bare vil have passe sit barn privat, saa skriv til mig og lad mig fortaelle dig om mig og min erfaring.

Det kan vaere alle tider paa doegnet.

Jeg kan hurtigt fortaelle at jeg lige nu passer to dejlige drenge paa 7.5(tvillinger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

TNBC

Yurie skriver:

Det jeg allerhelst vil lige nu, er at vaere privat boernepasser, men er det let at finde nogen der har brug for det?? NOPE!!

Eller jo der er nogen der har brug for det, men det er inde i Kbh. og jeg er i gang med at leje lejlighed i Nivaa(og har ikke bil)
Saa hvis du eller du kender nogen, der maaske har et barn, der ikke kan klare at vaere sammen med saa mange boern hele tiden, eller bare vil have passe sit barn privat, saa skriv til mig og lad mig fortaelle dig om mig og min erfaring.

Det kan vaere alle tider paa doegnet.

Jeg kan hurtigt fortaelle at jeg lige nu passer to dejlige drenge paa 7.5(tvillinger)

Jeg er fra Bornholm og opvokset der. Jeg er den naestyngste af fem, tre aeldre broedre og min lillesoester. Er Faster til tre drenge og tre piger mellem 5 og 9. Jeg er positiv, smilende, udadvendt, opfindsom, kreativ, aktiv, kan arbejde selvstændigt, kan være frisk efter bare en times søvn. Jeg gaar ned paa boerns level og ikke bange for at faa snavs paa toejet. Men jeg kan hurtigt gaa over og bliver den voksne igen. Jeg elsker at være sammen med børn og har fået af vide at jeg er god til det. Det giver mig virkelig en glaede i hverdagen. Jeg har også erfaring med meget hyper børn.. Boern man bare skal holde oeje med og underholde hele tiden. Jeg er bare opmaerksom, naar det gaelder boern. Jeg vil helst gerne vide hvor de er henne. Jeg er en tomboy, med STORT T, hvilket vil sige at jeg klinger bedst med drenge, da jeg elsker fart, at cykle, spille fodbold, alt slags boldspil, lego, klatre i traer, spille videospil... Jeg elsker fart, men kan også sagtens sidde nede og læse en bog, tegne, bage, lave teater. Tage paa ture, bygge huler.

Anmeld

29. august 2012

TNBC

19. oktober 2012

TNBC

Update

Jeg kommer til at bo i helsingør, men kører gerne lidt for de rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.