Rene Friis glattejern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Maja_4000

Er der nogle som kender det ?

De har det i Netto til 99 kr og det er jo ret billigt Men er det FOR billigt ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Maja_4000

24. juni 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Kender det ikke , men 100 kr. er ikke voldsomt meget og miste hvis det ikke er godt

Anmeld

24. juni 2012

La´chrissen

Maja_4000 skriver:

Jeg vil sige, lad være med at købe det billige " skrammel" og spar sammen til et ghd. Det vil du have glæde af i rigtig mange år. Det er dyrt men alle pengene værd. Og håret tager ikke lige så meget skade men sørg for det er et ægte og ikke alle de kopier man finder på nettet, det brænder håret fuldstændig af.
Så det i bilka til en tusse til mors dag. Så det fås på tilbud nogle gange.

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Kender det ikke , men 100 kr. er ikke voldsomt meget og miste hvis det ikke er godt

Hehe .. Det kan du have ret i

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

La´chrissen skriver:

Jeg vil sige, lad være med at købe det billige " skrammel" og spar sammen til et ghd. Det vil du have glæde af i rigtig mange år. Det er dyrt men alle pengene værd. Og håret tager ikke lige så meget skade men sørg for det er et ægte og ikke alle de kopier man finder på nettet, det brænder håret fuldstændig af.
Så det i bilka til en tusse til mors dag. Så det fås på tilbud nogle gange.

Det ville jeg også gerne , men jeg synes godt nok det er mange penge at bruge på sådan noget

Anmeld

24. juni 2012

La´chrissen

Maja_4000 skriver:

Det ville jeg også gerne , men jeg synes godt nok det er mange penge at bruge på sådan noget

Der er det også, men med alle de gange man gør købt nogle billige med tiden fordi de er så ringe så har du dit ghd

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

La´chrissen skriver:

Der er det også, men med alle de gange man gør købt nogle billige med tiden fordi de er så ringe så har du dit ghd

Det har du selvfølgelig ret i :b
Det jeg har nu mener jeg kostede 350 kr på tilbud .. Det har holdt i snart år .. Det er da okay

Anmeld

24. juni 2012

Mig med maven

Jeg har købt det til pigerne på mit arbejde. (ungdomspension).

Jeg synes det virker rigtig fint til prisen. Og for 100,- Har vi så ikke alle råd til at skifte det ud en gang i mellem.

Jeg har selv et fra HH Simonsen. Det er vanvittigt godt.

Det er rigtigt at jo bedre det er, jo mindre skal du køre det igennem håret, og derfor skades dit hår ikke så meget, som hvis det skulle køres igennem 5 gange.

Men man kan jo også invistere i nogle gode produkter, der beskytter håret.

ALT i alt, så synes jeg at det omtalte rene friis glattejern er fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.