Maven gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Hej vordende Januar mødre 

Har et spørgsmål. Jeg har rendt i hjulpet svigerfamilien de sidste dage da svigerfar holder 50 års i dag. Men årha hvor har jeg ondt i maven af det arbejde. Specielt da jeg skulle klistre duge op under bordene - det der med at bukke sig er vist ikke mig 

Men det er vel bare mine bløde lede der er utilfredse? Har i også prøvet at overanstrenge jer? Kæresten og jeg er så enige om at jeg ikke skal hjælpe til i dag, jeg skal bare slappe af.

Altså jeg har ikke ondt det samme sted, det er sådan lidt forskelligt hvor smerten lige befinder sig, og det er bare lige sådan hurtig av hvor jeg lige massere maven for at få det bedre.

Årha al den bekymring 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

LHS

Det lyder som ligamentsmerter, fordi det hele skal give sig. De bliver også værre hos mig når jeg laver noget! Jeg har fået afvide at så længe smerterne ikke sidder samme sted i maven/ underlivet, er der ingen grund til bekymring. 

Anmeld

24. juni 2012

Miin'Baby'Mus

LHS skriver:

Det lyder som ligamentsmerter, fordi det hele skal give sig. De bliver også værre hos mig når jeg laver noget! Jeg har fået afvide at så længe smerterne ikke sidder samme sted i maven/ underlivet, er der ingen grund til bekymring. 

Ja det siger min læge også. Men hold da op hvor gjorde de ondt  Har haft ondt hele vejen indtil videre, men de sidste par dage, fordi jeg har hjulpet til ved svigerforældrene, har det bare været så vildt at jeg faktisk har være bekymret.

Men har sovet rigtig meget i nat, jeg har i dag taget mine hyggebukser på så det ikke strammer og så vil jeg ligge på langs og slappe af  Og føler også at jeg allerede har det meget bedre  Så nu håber jeg at de går væk igen.

Jeg er da også for dum, må hellere lade være med at være så aktiv, nå men skal til lægen i morgen, så må det blive en samtale jeg har med hende 

Anmeld

24. juni 2012

Missq4

det er aldrig at lave så meget at det gør så ondt så prøve om du kan holde før du begynder at få ondt af hensyn til dig men også for den lilles skyld der er lang vej endnu det er træls at skal døje med at for meget allerde nu

Anmeld

24. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

det er aldrig at lave så meget at det gør så ondt så prøve om du kan holde før du begynder at få ondt af hensyn til dig men også for den lilles skyld der er lang vej endnu det er træls at skal døje med at for meget allerde nu

Ja jeg ved det godt - det er bare så svært at gå fra at være aktiv til at være passiv  men skal nok prøve

Anmeld

24. juni 2012

Missq4

Babymamma skriver:

Ja jeg ved det godt - det er bare så svært at gå fra at være aktiv til at være passiv  men skal nok prøve

ja det er svært men man lære det hurtig især hvis man får bækkenløsning for det gør pænt ondt skulle jeg hilse at sige nu har jeg en ødelagt hoft så det er et spørsmål om tid hvornår jeg bliver sengeliggene så jeg er også nød til at sige fra over for det meste så jeg ikke kommer til det før tid

Anmeld

24. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

ja det er svært men man lære det hurtig især hvis man får bækkenløsning for det gør pænt ondt skulle jeg hilse at sige nu har jeg en ødelagt hoft så det er et spørsmål om tid hvornår jeg bliver sengeliggene så jeg er også nød til at sige fra over for det meste så jeg ikke kommer til det før tid

Ja det er nok rigtig nok - skal for fremtiden nok overveje hvilke konsekvenser det kan have, ville selv syntes det var træls at få bækkenløsning.

Øv med din hofte, håber ikke at det bliver alt for slemt 

Anmeld

24. juni 2012

Missq4

Babymamma skriver:

Ja det er nok rigtig nok - skal for fremtiden nok overveje hvilke konsekvenser det kan have, ville selv syntes det var træls at få bækkenløsning.

Øv med din hofte, håber ikke at det bliver alt for slemt 

ja det er med at pase på sig selv for det er kun dig der kan mærke hvornår nok er nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.