Amtet på mandag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger

Min eks - Idas far - har søgt om, at få fastlagt samvær ang. Ida, så vi skal afsted i amtet på mandag. Der står i mit brev, at jeg skal tænke over hvad der er bedst for min datter. Og det gør jeg. Jeg tænker og tænker og tænker.

Men jeg kan virkelig ikke komme frem til en løsning!

Hun er forresten 5 mdr på mandag.

Ida ser/så normalt sin far 3 gange i ugen, 4 timer af gangen, nede hos ham og farfar.

MEN... Hver gang hun kom hjem igen har hun bare været snot forvirret, pylret, over træt, og vil faktisk ingenting.

Hvad havde I gjort i den her situation? Hvad tænker I om det?

Jeg vil rigtig gerne have, at han ser hende - det er klart! Vil ikke holde dem fra hinanden på nogen måder. Jeg synes bare som mor, at det er hårdt at få en datter hjem som er forvirret, pylret, ked af det og ingenting vil.

Tror I det er bedst for hende, at samvær er hos mig hver gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

An&Jo

Da min søn startede samvær med sin far som knap 1-årig foregik det hjemme ved os det første lange stykke tid, simpelthen fordi det var der Johannes var vant til at være og det derfor var der han ville være mest tryg, og være mere modtagelig for at byde sin far velkommen i hans liv..
Han kom et par timer af gangen hver/hveranden uge alt efter hvad der var tid til..

I min optik skal samvær foregå der hvor barnet er tryggest og vant til at være ihvertfald så længe det er så lille..

Anmeld

23. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

Da min søn startede samvær med sin far som knap 1-årig foregik det hjemme ved os det første lange stykke tid, simpelthen fordi det var der Johannes var vant til at være og det derfor var der han ville være mest tryg, og være mere modtagelig for at byde sin far velkommen i hans liv..
Han kom et par timer af gangen hver/hveranden uge alt efter hvad der var tid til..

I min optik skal samvær foregå der hvor barnet er tryggest og vant til at være ihvertfald så længe det er så lille..

Ja, jeg ser også helst at de er her. Og sådan har det også været de sidste par gange fordi han har haft så sent fri.

MEN... Så ligger der bare det problem, at han snakker ikke med Ida men med mig :/

Han leger med Ida ca. 5-10 min på gulvet, på legetæppet. Ellers sidder hun bare ved ham og ja... Så snakker han bare med mig.

Anmeld

23. juni 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Ja, jeg ser også helst at de er her. Og sådan har det også været de sidste par gange fordi han har haft så sent fri.

MEN... Så ligger der bare det problem, at han snakker ikke med Ida men med mig :/

Han leger med Ida ca. 5-10 min på gulvet, på legetæppet. Ellers sidder hun bare ved ham og ja... Så snakker han bare med mig.

Så må di forlade det rum de er i imens..

Gå ind i soveværelset og sid med computeren eller sådan noget, så er du sikker på at han leger med Ida og ikke snakker med dig..

Anmeld

23. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

Så må di forlade det rum de er i imens..

Gå ind i soveværelset og sid med computeren eller sådan noget, så er du sikker på at han leger med Ida og ikke snakker med dig..

Ja, det må jeg gøre så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.