er det startene veer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

onlyme

Hej

Jeg fødte min søn sidste år i juli, så som i sikkert kan regne ud er jeg bkevet meget hurtigt gravid igen,.
Jeg har så hele daggen været utrolig sløv og træt, haft det lidt dårligt og haft ondt i hovedet,.
Men her til aften begyndte jeg så at få en del smerter i maven, og somme tider (samme tid) ondt samme sted som ved plukveer,.!
Jeg kan huske dengang med min søn der fik jeg ondt i maven enden mine veer der vågnede jeg hvert kvarter med mange mavesmerter nemlig, men kan ikke rigtig huske følelsen eller selve smerten præcis,.! Men er der nogle af jer der har haft denne smerte i maven før i fik veer ? Eller kan det have noget at gøre med jeg er blevet så hurtig gravid igen ?
Nogle der ved det ?

(Vil også lige tilføje at jeg har haft lidt ondt over i bækkenet, sådan nogle trækkelser.) Mine veer med min søn sad kun i maven så ved ikke hvordan det andet føltes,.!

Har dog været ro på det i maven i ca 1½ time nu, men det stod på i 2 timer og kom med 15-25 min mellemrum,.

Er 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

onlyme

Nu har jeg kun trækkelser i lænnen,.!

Anmeld

22. juni 2012

onlyme

Slet ingen ?

Anmeld

23. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor i maven gør det ondt?? Er det i maven eller feks oppe under brystet?? Og hvordan går det med hovedepinen?? Tænker på om du har syns forstyrelser / lys følsomhed osv. Har du det, ka det evt være tegn på begyndende ssf. Ville få det tjekket i morgen, hvis ik du har det bedre i morgen ( sener ) 

Og hvis det så ellers er veer, så held og lykke med det!  Vh stine

Anmeld

23. juni 2012

hekran

onlyme skriver:

Hej

Jeg fødte min søn sidste år i juli, så som i sikkert kan regne ud er jeg bkevet meget hurtigt gravid igen,.
Jeg har så hele daggen været utrolig sløv og træt, haft det lidt dårligt og haft ondt i hovedet,.
Men her til aften begyndte jeg så at få en del smerter i maven, og somme tider (samme tid) ondt samme sted som ved plukveer,.!
Jeg kan huske dengang med min søn der fik jeg ondt i maven enden mine veer der vågnede jeg hvert kvarter med mange mavesmerter nemlig, men kan ikke rigtig huske følelsen eller selve smerten præcis,.! Men er der nogle af jer der har haft denne smerte i maven før i fik veer ? Eller kan det have noget at gøre med jeg er blevet så hurtig gravid igen ?
Nogle der ved det ?

(Vil også lige tilføje at jeg har haft lidt ondt over i bækkenet, sådan nogle trækkelser.) Mine veer med min søn sad kun i maven så ved ikke hvordan det andet føltes,.!

Har dog været ro på det i maven i ca 1½ time nu, men det stod på i 2 timer og kom med 15-25 min mellemrum,.

Er 37+0

Hvordan ser det ud her til morgen? Har du fået sovet og er det gået væk? Ellers ville jeg måske kontakte lægen/jm for at blive kigget igennem

Anmeld

23. juni 2012

onlyme

StineW79 skriver:

Hvor i maven gør det ondt?? Er det i maven eller feks oppe under brystet?? Og hvordan går det med hovedepinen?? Tænker på om du har syns forstyrelser / lys følsomhed osv. Har du det, ka det evt være tegn på begyndende ssf. Ville få det tjekket i morgen, hvis ik du har det bedre i morgen ( sener ) 

Og hvis det så ellers er veer, så held og lykke med det!  Vh stine

åh det håber jeg ikke det er,. Var inde til scanning Tirsdag, og der fik jeg taget blodtryk,. Og det var normalt,.!

smerterne i maven sad der hvor den stritter allermest ud, og nedad,.! Jeg har stadig meget kvalme, og har en smule hovedepine men der har overhovede ikke været noget i nat, der har jeg bare sovet som en sten,.

Anmeld

23. juni 2012

onlyme

Marita skriver:

Hvordan ser det ud her til morgen? Har du fået sovet og er det gået væk? Ellers ville jeg måske kontakte lægen/jm for at blive kigget igennem

Jeg har ikke længere den smerte i maven som jeg oplevede igår,.
Men Jeg har stadig meget kvalme, og har en smule hovedepine men der har overhovede ikke været noget i nat, der har jeg bare sovet som en sten,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.