Jeg byder velkommen til ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Muffin_girl

FrkT skriver:

Jeps, tillykke til os

Vi vil selvfølgelig gøre vores bedste for at opretholde den gode standard herinde :-)

Lige præcis.. Vil vi nemmerlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Tillykke.

Tak 

Anmeld

22. juni 2012

A&F

Tillykke med jeres titler

Anmeld

22. juni 2012

Muffin_girl

A&F skriver:

Tillykke med jeres titler

Tusind tak

Anmeld

22. juni 2012

Dot D

Tillykke til jer alle tre

Det skal I nok styre med "hård" hånd

Anmeld

22. juni 2012

Isabella_mor

takker mange gange jeg syntes det er VIRKELIG stort. og jeg blev så glad da jeg blev spurgt...(ca sådan her) fordi at baby.dk betyder rigtig meget for mig, så jeg er virkelig stolt af at være blevet taget i betragtning... 

Jeg vil tage opgaven med stor seriøsitet og med endnu større glæde og håber på et godt samarbejde med de andre fra baby's herlige Staff. og selvfølgelig også med jer andre brugere så vi alle kan være med til at have det skønt og dejligt herinde på vores alle sammens frirum..

Anmeld

23. juni 2012

Fenja09

Tillykke med den fine titel

Anmeld

23. juni 2012

Kofoed.

Isabella_mor skriver:

takker mange gange jeg syntes det er VIRKELIG stort. og jeg blev så glad da jeg blev spurgt...(ca sådan her) fordi at baby.dk betyder rigtig meget for mig, så jeg er virkelig stolt af at være blevet taget i betragtning... 

Jeg vil tage opgaven med stor seriøsitet og med endnu større glæde og håber på et godt samarbejde med de andre fra baby's herlige Staff. og selvfølgelig også med jer andre brugere så vi alle kan være med til at have det skønt og dejligt herinde på vores alle sammens frirum..

du bliver en god moderator, inden tvivl, godt skrevet.

Velkommen alle tre..

Anmeld

23. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke med titlen søde!

Og tillykke til jer andre også

Anmeld

23. juni 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Til mig, FrkT og Isabella_mor    (rettede lige i den, Isabella_mor er også ny moderator, vidste jeg bare ikke)

Vi er nemlig nye moderatorer på baby.dk .. 

Og jeg fik lov af Zafir til at afsløre det for jer alle ... 

Så jeg tillader derfor mig selv at byde OS velkommen ! 

Jeg glæder mig super meget til at se hvad det vil sige at sidde på den anden side af baby.dk .. Og håber selvfølgelig at i bliver tilfredse 

Så skriv endelig til mig, så skal jeg prøve at gøre mit bedste for at hjælpe jer.. Og jeg er her der selvfølgelig stadig som alm. bruger.. Lige så træls og irreterende som før 

GOD WEEKEND HERFRA 

Nej dog!!! For hulan da, tillykke (sir man det?) ..

Uh, to fra min venneliste, så skal jeg saftsusemig til at passe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.