Update: igangsættelse på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

HeidiW86

Ja så kom vi op på Hvidovre imorges og fik afvide jeg skulle have en pille og komme igen imorgen!! Øv øv tænkte jeg, MEN da hun skulle mærke i mig udbrød hun hold da op!!
Min livmoderhals er væk og jeg er åbnet 3 cm!
Uden nogen former for smerte udover lidt ondt i Lænd og mave!! hvis ikke det var fordi de havde så travlt Idag havde de taget vandet, men skal møde derude kl 80 imorgen også tager de vandet og jeg kommer først hjem når jeg har min pige i armene!! Er SÅ spændt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

HeidiW86

22. juni 2012

Mor til L&S

HeidiW86 skriver:

Ja så kom vi op på Hvidovre imorges og fik afvide jeg skulle have en pille og komme igen imorgen!! Øv øv tænkte jeg, MEN da hun skulle mærke i mig udbrød hun hold da op!!
Uden nogen former for smerte udover lidt ondt i Lænd og mave!! hvis ikke det var fordi de havde så travlt Idag havde de taget vandet, men skal møde derude kl 80 imorgen også tager de vandet og jeg kommer først hjem når jeg har min pige i armene!! Er SÅ spændt!

Ih hvor spændende

Ønsker dig en god fødsel - i morgen er du moar

Anmeld

22. juni 2012

babymus77

Auii hvor skønt:-)) Det er ski da en drøm at starte sådan;-) Ønsker dig en dejlig fødsel i morgen ;-) Jeg var også åben 3 cm i et døgn, og så tog de vandet, og på en time åbnede jeg 7 cm:-) Så er sikker påDu føder i morgen;-))

Anmeld

22. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor heldig er du lige?? Det var da en dejlig nyhed lige her op til weekenden!! Håber du får en rolig nat, så i er klar til det går rigtig løs!! Vh stine

Anmeld

22. juni 2012

Pige2009

HeidiW86 skriver:

Jeg fødte en søndag morgen kl. 6. Om lørdagen kl. 12 blev jeg undersøgt med henblik på igangsættelsen og havde åbnet mig 4 cm uden jeg. Havde mærket noget som helst og uden veaktivitet Jeg frabad mig igangsættelse, og vandet gik og veerne startede kl. 0.15 natten til søndag. Vi tog på OUH kl. 3, hvor jeg blev undersøgt. Var dog kun 5 cm åbnet. På 3 timer åbnede jeg mig så de sidste 5 cm. Sovet det kommespanden i ryk. Havde forøvrigt en gange ukompliceret og god fødsel

Anmeld

22. juni 2012

Rosengreen

Hold da op hvor vildt!!  

Ønsker dig den bedste fødsel!   

Anmeld

22. juni 2012

Frk-Lotusblomst

fedt'fedt'fedt...
Held og lykke imorgen... Måske allerede i nat.

Anmeld

23. juni 2012

Mor til L&S

HeidiW86 skriver:

Ih er spændt på en Update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.