Samvær hver 14.dag. barn i ødelagt tøj ect

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Bellas Mor

Hmm... der er da ikke andet for end at holde gardaroberne adskildt? Ellers så tag en snak med moderen, og evt. statsforvaltningen.

Da min kæreste og jeg var fra hinanden, styrede jeg gardaroben, men fik tilgengæld penge af ham til at købe for + jeg selv lagde til.

Han meldte selv ud, da han ikke mente at han havde styr på pigetøj. Vi er sammen nu, og det er stadig mig der styrer det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Mutti2B

Mon ikke hun har fundet ud af at I køber nyt tøj hvis barnet bliver afleveret i ødelagt/for småt tøj . Så sparer hun jo de penge.

Anmeld

22. juni 2012

FruK

Jeg ville have tøj liggende til ham. Det behøver vel ikke være meget, hvis det drejer sig om hver anden weekend.

Og så ville jeg sende ham retur i det tøj, han kom i.

Anmeld

22. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
JulieWH skriver:

Jeg ville nok "sende barnet retur" i det samme tøj.

Anmeld

22. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Hvad gør man hvis barnet på samværsweekend sendes hjem til sin far i ødelagt tøj,tøj der er for småt,for stort ect? 

Han har vendt den med moderen og tilat starte med sendte hun ham herhen i alm tøj,men efter noget tid hvor vi har sendt ham afsted i nyt tøj så sender hun ham retur i ødelagt tøj eller tøj der er for stort,småt ect.

Hvad stiller man op? For vi kan ikke blive ved med at købe tøj til ham,men vi vil heller ikke sende ham herfra i det han kom i for at spare på det tøj han bruger her hos os,for hvis vi bliver ved med at sende ham afsted i vores,så ender det med at vi ikke har noget tilbage! 

Herhjemme har vi en 7/7 ordning, og mandag når de skal hjem til deres mro, bliver de sendt i skole i det tøj de havde på den mandag vi fik dem - det kan da godt være det lige bliver vasket, men vi har før haft problemer med at det tøj vi havde købt, det fik pludselig en plads hos deres mor - og det er hende der får børnepengene (og hvad man ellers får, trods fælles forældremyndighed?), så kan jeg ikke se hvorfor jeg skal købe tøj til deres garderobe hjemme hos hende.

Så vi holder tøjet adskilt, ellers ville vi heller ikke have noget tilbage.

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Vi syntes bare det er synd at sende ham i skole i det tøj han kommer herhen i. Det han kom i i gr var for stort og det ene ærme var flænset op så man var slet ikke i tvivl,og tro os,barnet er gammel nok til at undre sig og stiller mange spørgsmål

Hvad kan et møde i statsforvaltningen ændre?

Anmeld

23. juni 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Vi syntes bare det er synd at sende ham i skole i det tøj han kommer herhen i. Det han kom i i gr var for stort og det ene ærme var flænset op så man var slet ikke i tvivl,og tro os,barnet er gammel nok til at undre sig og stiller mange spørgsmål

Hvad kan et møde i statsforvaltningen ændre?

hold garderoberne adskilt! han har vel også haft det tøj på i skole i går? så skolen ved jo godt hvor det kommer fra.

ellers må i jo ringe til barnets mor og sige i må aflevere søndag, da det tøj ikke er noget i vil sende ham i skole i.

Her har vi noget selv og mor kommer også med noget. Vi holder det adskilt.

sisse

Anmeld

23. juni 2012

Frk. Himmelblå

Nemesis skriver:

hold garderoberne adskilt! han har vel også haft det tøj på i skole i går? så skolen ved jo godt hvor det kommer fra.

ellers må i jo ringe til barnets mor og sige i må aflevere søndag, da det tøj ikke er noget i vil sende ham i skole i.

Her har vi noget selv og mor kommer også med noget. Vi holder det adskilt.

sisse

Jeg har så svært ved at sætte mig ind i, at der virkelig findes en mor derude, som ikke kan forstå problmeatikken, hvis man bare fortæller hende det stille og roligt...?

Jeg synes ikke, at tøjet bør blive en anledning til kortere weekends med far.

Øv, at det tilsyenladende kan være så svært.

Anmeld

23. juni 2012

FruK

Mon ikke det er det, mor ved? 

Måske en enkelt gang kan lære hende at give ham noget ordentlig tøj på? Hun vil sikkert også synes det er pinligt. 

Sig til ham, som det er, at drt tøj mor giver ham på over til jer, drt skal han også have på hjem igen. Fordi I har jeres eget tøj til ham. Så kan han jo se, at det er mor der giver ham det usle tøj på - og må undre sig over det.

Måske kunne det endda være nok bare at skrive til hende, at han fremover vil blive afleveret i det tøj, han kom i.

Anmeld

23. juni 2012

Nemesis

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg har så svært ved at sætte mig ind i, at der virkelig findes en mor derude, som ikke kan forstå problmeatikken, hvis man bare fortæller hende det stille og roligt...?

Jeg synes ikke, at tøjet bør blive en anledning til kortere weekends med far.

Øv, at det tilsyenladende kan være så svært.

Nej det kan også være svart at forstå..men det betyder desværre ikke, at de ikke eksisterer.!

Man kan snakke nok så meget og stille og roligt med mor, men for nogle trænger det altså ikke ind.

Det er desværre bare ikke alle der kan forstå at det er barnet det går ud over og ikke samværsforælderen.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.